Показано матеріалів: 361-370
Урок 64 Тема: Хочеш бути щасливим — не будь лінивим. А. Григорук «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»Мета: удосконалювати навички швидкого правильного, виразного читання; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти основну думку, висловлювати своє ставлення до прочитаного; виховувати любов до праці. |
Урок 63 Тема: Життя дано на добрі справи. В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти головне, аналізувати, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати мовлення, мислення; вдосконалювати читацькі навички; виховувати культуру поведінки, ввічливість, повагу до дорослих. |
Урок 62 Тема: Совість у людини — головне. В. Нестайко «Руденький»Мета: удосконалювати техніку свідомого, виразного читання; вчити аналізувати, переказувати прочитані твори, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати зв'язне мовлення; виховувати кращі людські якості: чесність, порядність, доброту, щедрість. |
Урок 61 Тема: Урок милосердя. В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка»Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати, правильно оцінювати вчинки дійових осіб; розширити уявлення учнів про добрі і погані вчинки; виховувати доброту, людяність. |
Урок 60 Тема: Бджола мала, а й та працює. В. Сухомлинський «По волосинці»Мета: продовжити роботу над удосконаленням навичок виразного, свідомого читання; розвивати вміння визначати головну думку оповідання, оцінювати вчинки дійових осіб; виховувати працелюбність. |
Урок 59 Тема: Вступ до теми. Уявлення про істотні ознаки оповідань. Оповідання-роздуми. В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?»Мета: продовжувати ознайомлення учнів з оповіданнями, з їх істотними ознаками; вчити учнів свідомого, правильного, виразного читання вголос і мовчки; формувати мовленнєві вміння; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; виховувати сімейні цінності. |
Урок 58 Тема: Урок позакласного читання. Зимонько-снігуронькоМета: розвивати навички свідомого виразного читання; учити розкривати характерні ознаки зими; навчати учнів бачити і відчувати красу природи; виховувати почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи. |
Урок 57 Тема: Вірші-загадки. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?». О. Сенато-вич «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломієць «Загадка». Підсумок за темоюМета: ознайомити учнів із віршами-загадками; учити розгадувати загадки, відшукувати в них ключові слова; розвивати образне мислення учнів, уміння зіставляти, аналізувати; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 56 Тема: І почнеться все спочатку, все спочатку по порядку. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». І. Світличний «Безконечник»Мета: ознайомити учнів із віршами-безконечниками, з особливістю цих творів; удосконалювати техніку свідомого, виразного читання, вміння аналізувати прочитані твори; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 55 Тема: Диваки. Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця». Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця». «Приказка-небувалиця» (з народного)Мета: продовжувати ознайомлення учнів із небилицями-небувалицями; показати, що вони мають різну форму; удосконалювати навички свідомого, виразного читання; розвивати творчу уяву; виховувати любов до рідної мови. |