💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1682
Показано матеріалів: 361-370
Сторінки: «« 1 2 ... 35 36 37 38 39 ... 168 169 »»

Урок 64

Тема: Хочеш бути щасливим — не будь лінивим. А. Григорук «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»

Мета: удосконалювати навички швидкого правильного, виразного читання; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти основну думку, висловлювати своє ставлення до прочитаного; виховувати любов до праці.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2530 | Додав: SYLER

Урок 63

Тема: Життя дано на добрі справи. В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»

Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти головне, аналізувати, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати мовлення, мислення; вдосконалювати читацькі навички; виховувати культуру поведінки, ввічливість, повагу до дорослих.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2271 | Додав: SYLER

Урок 62

Тема: Совість у людини — головне. В. Нестайко «Руденький»

Мета: удосконалювати техніку свідомого, виразного читання; вчити аналізувати, переказувати прочитані твори, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати зв'язне мовлення; виховувати кращі людські якості: чесність, порядність, доброту, щедрість.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5266 | Додав: SYLER

Урок 61

Тема: Урок милосердя. В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка»

Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати, правильно оцінювати вчинки дійових осіб; розширити уявлення учнів про добрі і погані вчинки; виховувати доброту, людяність.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6873 | Додав: SYLER

Урок 60

Тема: Бджола мала, а й та працює. В. Сухомлинський «По волосинці»

Мета: продовжити роботу над удосконаленням навичок виразного, свідомого читання; розвивати вміння визначати головну думку оповідання, оцінювати вчинки дійових осіб; виховувати працелюбність.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2017 | Додав: SYLER

Урок 59

Тема: Вступ до теми. Уявлення про істотні ознаки оповідань. Оповідання-роздуми. В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?»

Мета: продовжувати ознайомлення учнів з оповіданнями, з їх істотними ознаками; вчити учнів свідомого, правильного, виразного читання вголос і мовчки; формувати мовленнєві вміння; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; виховувати сімейні цінності.

2 Клас | Читання | Переглядів: 1549 | Додав: SYLER

Урок 58

Тема: Урок позакласного читання. Зимонько-снігуронько

Мета: розвивати навички свідомого виразного читання; учити розкривати характерні ознаки зими; навчати учнів бачити і відчувати красу природи; виховувати почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3223 | Додав: SYLER

Урок 57

Тема: Вірші-загадки. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?». О. Сенато-вич «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломієць «Загадка». Підсумок за темою

Мета: ознайомити учнів із віршами-загадками; учити розгадувати загадки, відшукувати в них ключові слова; розвивати образне мислення учнів, уміння зіставляти, аналізувати; виховувати любов до рідної мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6495 | Додав: SYLER

Урок 56

Тема: І почнеться все спочатку, все спочатку по порядку. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». І. Світличний «Безконечник»

Мета: ознайомити учнів із віршами-безконечниками, з особливістю цих творів; удосконалювати техніку свідомого, виразного читання, вміння аналізувати прочитані твори; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5860 | Додав: SYLER

Урок 55

Тема: Диваки. Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця». Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця». «Приказка-небувалиця» (з народного)

Мета: продовжувати ознайомлення учнів із небилицями-небувалицями; показати, що вони мають різну форму; удосконалювати навички свідомого, виразного читання; розвивати творчу уяву; виховувати любов до рідної мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2700 | Додав: SYLER