УРОК 124 Тема: Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Загальний випадок. Задачі на дві діїМета: Проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; провести роботу над типовими помилками; ознайомити учнів із додаванням двоцифрових чисел без переходу через десяток; розвивати логічне мислення; прищеплювати бажання вчитися, інтерес до математики. |
УРОК 122 Тема: Повторення й закріплення вивченого матеріалуМета: провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; формувати вміння і навички розв'язання задач на дві дії, обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати любов до предмета. |
УРОК 121 Тема: Година і хвилина. Знаходження числових значень буквених виразів. Задачі на знаходження третього доданкаМета: ознайомити учнів з одиницями вимірювання часу — часом і хвилиною; формувати вміння і навички знаходження числових значень буквених виразів, розв'язування задач на знаходження третього доданка; розвивати увагу, пам'ять; вчити берегти час. |
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на дві дії складанням виразу (ознайомлення). Повторення вивченого матеріалуМета: ознайомити учнів з розв'язанням задач на дві дії складанням виразу й їх письмовим поясненням; формувати вміння і навички усного пояснення розв'язання задач на дві дії способом складання виразу; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати любов до предмета. |
УРОК 119 Тема: Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. Час. Одиниці часу — доба, місяць, рікМета: поглибити знання дітей про геометричні фігури, зокрема про чотирикутники; дати визначення, що таке прямокутник; вправляти у розв'язуванні задач, знаходженні числових значень буквених виразів; ознайомити з календарем; розвивати творчі вміння і навички учнів. |
УРОК 118 Тема: Розв'язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Складання виразів за текстовою умовою. Творча робота над задачеюМета: закріплювати навички додавання і віднімання круглих десятків в межах 100; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати вміння працювати в групі, співпереживати товаришам. |
УРОК 117 Тема: Додавання й віднімання розрядних чисел другого розряду (круглих десятків). Розв'язування простих і складених задачМета: ознайомити учнів з додаванням і відніманням круглих десятків; вправляти у розв'язуванні простих і складених задач; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати і перетворювати величини; розвивати спостережливість, здогадливість; виховувати звичку уважно сприймати навчальний матеріал. |
УРОК 116 Тема: Закріплення випадків додавання й віднімання, пов'язаних з нумерацією чисел. Види кутів. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданкаМета: ознайомити учнів з поняттям «прямий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого кута за допомогою трикутника і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задач, уміння розв'язувати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість. |
УРОК 114 Тема: Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє й наступне число до даного. Додавання й віднімання одиниці. Ознайомлення з гривнеюМета: закріпити знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні; вправляти у визначенні попереднього і наступного числа до даного числа, додаванні і відніманні одиниці, вмінні складати і розв'язувати задачі; ознайомити учнів із гривнею; розвивати мислення; виховувати уважність. |
УРОК 113 Тема: Письмова нумерація, запис чисел під диктовку. Знаходження значень виразів та їх порівнянняМета: повторити нумерацію чисел першої сотні; вправляти учнів у записуванні двоцифрових чисел; формувати вміння пояснювати розв'язання задачі, порівнювати величини, знаходити значення виразів; розвивати мислення; виховувати уважність. |