Тема: Складання та розв’язування прикладів на додаванняМета: Продовжити знайомство учнів з компонентами дії додавання. Виробляти навички читання різними способами рівностей, що містять дію додавання. Закріплювати знання про склад числа. Виробляти навички письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати пози- тивне ставлення до предмета. |
Тема. Лічба у межах 20. Порівняння чисел. Розв’язування задачМета: закріплювати вміння додавати і віднімати, порівнювати числа в межах 20; удосконалювати навички усної лічби,поглиблювати знання про склад чисел та зв’язок між діями додавання і віднімання, розвивати образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати любов до математики, природи, прищеплювати естетичні смаки. |
Тема: Лічба предметів. Поняття «стільки ж», «великий — малий», «найбільший — найменший»
|
Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів на додаванняМета: закріплювати знання нумерації чисел у межах 10; продовжувати роботу над формуванням вміння складати й розв'язувати приклади на додавання; удосконалювати швидкі та точні обчислювальні навички; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, кмітливість, спостережливість, навички каліграфічного письма; виховувати інтерес до вивчення математики, почуття доброзичливості, бажання допомагати один одному. |
Тема. Дециметр. Лічба у межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10
|
УРОК 123 Тема: Перевірна робота № 5Мета: перевірити, як учні засвоїли знання нумерації чисел першої сотні; обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; прищеплювати навички самоконтролю; виховувати самостійність, культуру оформлення письмових робіт. |
УРОК 48 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Різницеве порівняння довжини відрізків. Задача на знаходження невідомого доданкаМета: розкрити принцип побудови таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9; удосконалити обчислювальні навички; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність. |
УРОК 34 Тема: Перевірна робота № 1Мета: перевірити знання учнями чисел першого десятка, уміння порівнювати їх, знаходити попереднє й наступне число, «сусідів» числа; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння складати приклади за малюнками, користуватися лінійкою для вимірювання довжини відрізків. |
УРОК 136 Тема: Узагальнення й систематизація знань учнівМета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, провести роботу над ними; узагальнити і систематизувати знання учнів; формувати вміння творчо працювати над умовою задачі; виховувати відповідальне ставлення до праці, навички співпраці. |
УРОК 135 Тема: Перевірна робота № 6Мета: перевірити знання за темою «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток», вміння розв'язувати задачі, рівності і нерівності; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |