💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 191
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 19 20 »»


Тема: Складання та розв’язування прикладів на додавання

Мета: Продовжити знайомство учнів з компонентами дії додавання.

            Виробляти навички читання різними способами рівностей, що

            містять дію додавання. Закріплювати знання про склад числа.

            Виробляти навички письма вивчених цифр і знаків. Розвивати

            логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати пози-

            тивне ставлення до предмета.

1 Клас | Математика | Переглядів: 1629 | Додав: SYLER

Тема. Лічба у межах 20. Порівняння чисел. Розв’язування задач

Мета: закріплювати вміння додавати і віднімати, порівнювати числа в межах 20; удосконалювати навички усної лічби,поглиблювати знання про склад чисел та зв’язок між діями додавання і віднімання, розвивати образне мислення, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики, природи, прищеплювати естетичні смаки.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3452 | Додав: SYLER

Тема: Лічба предметів. Поняття «стільки ж», «великий — малий», «найбільший — найменший»


Мета: учити дітей розрізняти предмети за розміром, розкрити відно­шення між предметами («стільки ж», «великий — малий», «біль­ший», «менший», «однакові»); установлювати такі самі відношення між предметами в навко­лишньому середовищі; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2093 | Додав: SYLER

Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Складання рівностей       за малюнками. Обчислення виразів на додавання

Мета: закріплювати знання нумерації чисел у межах 10; продовжувати роботу над формуванням вміння складати й розв'язувати приклади на додавання; удосконалювати швидкі та точні обчислювальні навички; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, кмітливість, спостережливість, навички каліграфічного письма; виховувати інтерес до вивчення математики, почуття  доброзичливості, бажання допомагати один одному.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3033 | Додав: SYLER

Тема. Дециметр. Лічба у межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10


Мета:  познайомити учнів з новою одиницею виміру — дециметром; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10; розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість та математичного мовлення. Виховувати охайність, наполегливість і працьовитість.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3210 | Додав: SYLER

УРОК 123

Тема: Перевірна робота № 5

Мета: перевірити, як учні засвоїли знання нумерації чисел першої сотні; обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; прищеплювати навички самоконтролю; виховувати самостійність, культуру оформлення письмових робіт.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2278 | Додав: SYLER

УРОК 48

Тема: Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Різницеве порівняння довжини відрізків. Задача на знаходження невідомого доданка

Мета: розкрити принцип побудови таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9; удосконалити обчислювальні навички; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4037 | Додав: SYLER

УРОК 34

Тема: Перевірна робота № 1

Мета: перевірити знання учнями чисел першого десятка, уміння порівнювати їх, знаходити попереднє й наступне число, «сусідів» числа; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння складати приклади за малюнками, користуватися лінійкою для вимірювання довжини відрізків.

1 Клас | Математика | Переглядів: 1995 | Додав: SYLER

УРОК 136

Тема: Узагальнення й систематизація знань учнів

Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, провести роботу над ними; узагальнити і систематизувати знання учнів; формувати вміння творчо працювати над умовою задачі; виховувати відповідальне ставлення до праці, навички співпраці.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2159 | Додав: SYLER

УРОК 135

Тема: Перевірна робота № 6

Мета: перевірити знання за темою «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток», вміння розв'язувати задачі, рівності і нерівності; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

1 Клас | Математика | Переглядів: 1605 | Додав: SYLER