Тема. Дециметр. Лічба у межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10Мета: познайомити учнів з новою одиницею виміру — дециметром; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10; розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість та математичного мовлення. Виховувати охайність, наполегливість і працьовитість. Хід уроку І. Організація класу. Ось урок нам дав сигнал – Працювати час настав. Працюватимем старанно, IІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1.Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 (у парах змінного складу). 2.Усний рахунок (картка з прикладами на додавання і віднімання в межах 10). 3. Вправа на увагу «Яке число пропущено?»(Слайд 2) 4. Пальчикова гімнастика «Сонечко». 5. Каліграфічна хвилинка (цифра 2).(Слайд 3) 6.Математичний диктант. • Запишіть «сусідів» числа 12. • І доданок 10, ІІ – 5. Знайди суму. • Знайди суму чисел 10 і 6. • Запишіть число в якому 1 дес. і 4 од. • Запишіть число в якому 1 дес. 9 од. • Запишіть число в якому 2 дес. • Запишіть скільки десятків у числі 40; 70; 90. Взаємоперевірка. (Слайд 4) 7. Фізкультхвилинка. IIІ. Повідомлення теми уроку, ознайомлення з малюнковим планом уроку, мотивація навчальної діяльності. 1.Малюнковий план уроку. Якщо вчасно справимось із завданнями дізнаємось, хто був найголовнішим на сьогоднішньому уроці.(Коробка з сюрпризом). 2. Яку одиницю вимірювання маси? рідини? довжини? ми знаємо? (Слайд 5) 3. Уривок з мультфільму «38 попугаев». (Слайд 6)Чому після вимірювання результати виявились різними? ІV. Вивчення нового матеріалу. Робота зі смужками 1 см і 1 дм (в кожної дитини). Завдання: Виміряти ширину парти синьою смужкою 1 см. Чи зручно було вимірювати? Завдання: Виміряйте довжину жовтою смужкою(1 дм). Якою смужкою вимірювати було зручніше? Довжину більших предметів, відрізків незручно вимірювати сантиметром. Для цього користуються більшою одиницею виміру — дециметром. Дециметр в перекладі означає одна десята метра. Подивіться на смужку. Давайте прикладемо її до шкали лінійки. Скільки сантиметрів уміщується в 1 дециметрі? Виходить, в 1 дм 10 см. III. Закріплення вивченого матеріалу 1. Практична робота в зошитах. — Накресліть відрізок довжиною 1 см, потім — відрізок довжиною 1 дм. Який відрізок більше? 2. Фізкультхвилинка. 3. Виміряти зріст героїв мультфільму «38 попугаев» і записати його в дм і см (робота в групах). 4. Завдання на карточках(самостійно). 16 см = …дм…см 1 дм 5 см =…см 20 см =…дм…см 1 дм 3 см = …см 14 см = …дм…см 1 дм 2 см = …см 5. Логічне завдання. Скільки на малюнках відрізків, променів? IV. Підсумки уроку. - Що нового дізналися на уроці? - Хто вважає, що сьогодні працював на відмінно? - Хто хотів би бути більш активним на уроці? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3211 | |
Гори України |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Робота з папером. Писанка |
Культурні рослини рідного краю |
Ми — українці |
Всього коментарів: 0 | |