Тема: Складання та розв’язування прикладів на додаванняМета: Продовжити знайомство учнів з компонентами дії додавання. Виробляти навички читання різними способами рівностей, що містять дію додавання. Закріплювати знання про склад числа. Виробляти навички письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати пози- тивне ставлення до предмета. Обладнання: телевізор, картки, малюнок корабля. ХІД УРОКУ 1. Організаційний момент. Створення позитивного настрою. - Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Ми раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. - А тепер спочатку сідає краса. - А потім – сила. 2. Актуалізація опорних знань учнів. - Сьогодні на уроці ми вирушаємо у подорож. На чому ми будемо мандрувати? Послухайте загадку.
Ні сани, ні віз, а їде без коліс. Правильно - корабель. - Звідкіля прийшло до нас слово «корабель»? (1 слайд) Воно походить від слова «кора». Виявляється, що давні слов’яни Плавали по річках у легеньких човнах, які були обшиті березовою корою. (2 слайд) На зміну таким човнам з ‘явилися дерев ‘яні, довгі,вузькі, з десятками весел з боків. (3 слайд). Новим досягненням стали вітрила. (4 слайд). Але час минав і над морями залунало нове слово – корабель. (5 слайд). На якому ми вирушимо у морську подорож. Перш ніж сідати на корабель треба придбати квітки. (Квітки – приклади розв’язують діти). А тепер вирушаємо в подорож. Рахуємо від 10 до 1. (Діти кажуть вірш). На нашому шляху зустрілась золота рибка (6слайд). Вона подарувала нам чарівну скриньку, а ній завдання для вас. Завдання: скласти приклади з відповіддю 8,7,9,10,6,5. Розфарбувати вітрила у корабля. Пливемо далі. (вірш) Припливли на острів. Відкриваємо чарівну скриньку.(7слайд) Завдання: попрацюйте з підручником. Стр.48. - Розфарбуйте трикутник на кораблі. - Виконали завдання, пливемо далі. (вірш) І тут ми побачили, що біля нашого корабля пливе дельфін. Що він нам хоче сказати.(8слайд) Дельфін б ‘є тривогу Забруднюють люди воду Рибкам ніде буде жити Проблему треба розрішити. - Обов’язково треба допомогти дельфіну. Він приготував завдання.
Віршовані задачі: 1. У акваріумі в школі Є три рибки золоті Ще сім рибок дасть Микола Скільки стане їх тоді? (3+7) 2. Каже мати – квочка В мене три синочка Та чотири дочки Скільки разом діток в квочки? (3+4) 3. Вісім птиць зліпив Семенко І одну мала Оленка Друзі, ви б не полічили Скільки діти птиць зліпили. (8+1) 4. У Оксаночки в руці Є чотири олівці У її подруги Іри Ось погляньте, теж чотири Полічить – но всі оці Кольорові олівці.(4+4) 5. Ось до класу на урок Залетіло шість сорок Дві пізніше прибуло Скільки всіх птахів було.(6+2) - Ще одне завдання виконали. Розфарбовуємо ще один трикутник. - Ми допомогли дельфіну і запам’ятали ,що воду забруднювати неможна . Природу треба берегти.(9-10 слайд) - Пливемо до русалочки. Вона нас чекає. - Виконайте завдання у зошиту на стор. 40 Розфарбовуємо останню геометричну фігуру – чотирикутник. Підсумок уроку. Гра « диктофон». - Що найбільше сподобалося на уроці? - Яким був урок? - Так ви гарно впоралися із завданнями, розв’язали багато прикладів. Ви дійсно гарні діти і дружний клас. - Попливем на кораблі Ми до рідної землі. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1630 | |
Це цікаво знати |
Гори України |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Робота з папером. Писанка |
Всього коментарів: 0 | |