Тема. Лічба у межах 20. Порівняння чисел. Розв’язування задачМета: закріплювати вміння додавати і віднімати, порівнювати числа в межах 20; удосконалювати навички усної лічби,поглиблювати знання про склад чисел та зв’язок між діями додавання і віднімання, розвивати образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати любов до математики, природи, прищеплювати естетичні смаки. Тип уроку: урок-подорож з використанням інтерактивних та мультимедійних технологій. Обладнання: презентація (слайди), віяла з цифрами, сигнальні картки, малюнки із зображенням сонечка та хмаринки, олівці, магнітофон (запис музичного супроводу для фізхвилинки, ). Хід уроку I. Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності. У кожного з вас на парті лежить сонечко і хмаринка. В кінці уроку ми дізнаємось,який настрій викликав у вас сьогоднішній урок. А настрій залежатиме від нашої з вами роботи. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - І дорослі, і діти дуже люблять подорожувати. Ось і сьогодні ми з вами вирушимо у незвичайну подорож. Але щоб не заблукати , нам потрібен провідник. Хто буде нашим провідником, ви дізнаєтесь, як тільки відгадаєте загадку: Серед хвиль майнули спини. Діти, хто це? (Це дельфіни) А куди ми помандруємо, ви дізнаєтесь після усного рахунку. III. Актуалізація опорних знань. ІV. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Щоб зійти на корабель, нам треба правильно розкласти в кошики овочі та фрукти, які ми візьмемо з собою. Для цього знайдіть приклад, відповідь якого відповідає числу, що написане на кошику. 1. Гра « Знайди кошик» - Молодці . А зараз піднімаємось на корабель. Наша подорож починається. Та спершу давайте зазначимо у зошитах дату початку нашої подорожі. Запишіть число, класна робота. 2. Каліграфічна хвилинка. Подивіться на цей ряд чисел: 1 3 4 5 7 9 Яке число зайве? Чому? Які числа називаються парними? Непарними? Запишіть рядок парних чисел, починаючи з числа 4.(Взаємоперевірка зошитів) 3. Розв’язування прикладів. А ось і перша зупинка – «Зупинка Обчислень». Щоб продовжити подорож, ми повинні розв’язати приклади. Подивіться на це дерево і розв’яжіть нерівності, які знаходяться у його вітах. Для того, аби правильно їх розв’язати,давайте повторимо міри довжини Молодці!!! Але що це? Та це ж сигнал про допомогу. Якийсь корабель нам його надсилає. А щоб допомогти, нам треба виконати наступне завдання. До дошки вийде по 1 учню від кожного ряду і складе по 2 приклади на віднімання: 10 + = 12 + 3 = 14 15 + = 20 Наступна зупинка- це «Зупинка Відпочинку.» 4. Фізкультхвилинка. Давайте відпочинемо і проведемо веселу фізкультхвилинку. Швидко стали по порядку, Розпочнем мерщій зарядку, Покрутили головою, Стали всі, немов до бою, Крила в боки розвели, Й полетіли, попливли. Ліва-права, ліва-права Роблять ніжки наші вправи. Не лінуйтесь, присідайте, Ви здоров’ячко зміцняйте, Щоб хвороби оминали, Смутку й слабкості не знали. Наша наступна зупинка називається « Зупинка Цікавих Задач.» Пропоную вам розв’язати задачі. 5. Робота з геометричним матеріалом Відстань до кінцевої зупинки 5 умовних сантиметрів. Накресліть у зошитах відрізок довжиною 5см. Молодці! А он уже і кінцева зупинка. Вона називається « Зупинка несподіванок» Хто ж це зустрічає нас ? Ви дізнаєтесь, хто це такий, якщо відгадаєте загадку, що для вас приготував дельфін. Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст, На городі побував – Нам капусту попсував. (Заєць) Але цей заєць незвичайний. Він весь складається із геометричних фігур. Порахуйте: скільки і яких фігур тут сховалося? Яких фігур більше? На скільки? Чим відрізняється круг від трикутника? Молодці! А на згадку про незвичайну подорож зайчик дарує нам ось таку скриньку. VI. Підсумок уроку А тепер покажіть, який настрій викликав у вас сьогоднішній урок! Що найбільше вам сподобалося на уроці? Ви працювали добре, виконали всі завдання. А на згадку про подорож вручаю кожному з вас ключ від Країни знань. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3453 | |
З чого все почалося |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Різноманітність рослин |
Всього коментарів: 0 | |