💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба у межах 20. Порівняння чисел. Розв’язування задач

Тема. Лічба у межах 20. Порівняння чисел. Розв’язування задач

Мета: закріплювати вміння додавати і віднімати, порівнювати числа в межах 20; удосконалювати навички усної лічби,поглиблювати знання про склад чисел та зв’язок між діями додавання і віднімання, розвивати образне мислення, увагу, пам'ять;  виховувати любов до математики, природи, прищеплювати естетичні смаки.

Тип уроку:    урок-подорож з використанням інтерактивних та мультимедійних технологій.

Обладнання: презентація  (слайди), віяла з цифрами, сигнальні картки,  малюнки із зображенням сонечка та хмаринки,  олівці, магнітофон (запис музичного супроводу для фізхвилинки, ).  

Хід уроку

I.     Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності.

У кожного з вас на парті лежить сонечко і  хмаринка. В кінці  уроку ми дізнаємось,який настрій викликав у вас сьогоднішній урок. А настрій залежатиме від нашої з вами роботи.

ІІ.  Повідомлення теми і мети уроку.

- І дорослі, і діти дуже люблять подорожувати. Ось і сьогодні ми з вами вирушимо у незвичайну подорож. Але щоб не заблукати , нам потрібен провідник. Хто буде нашим провідником, ви дізнаєтесь, як тільки відгадаєте загадку:

Серед хвиль майнули спини.

Діти, хто це? (Це дельфіни)

А  куди ми помандруємо, ви дізнаєтесь після  усного рахунку.

III. Актуалізація опорних знань.                                     

ІV. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

Щоб зійти на корабель, нам треба правильно розкласти в кошики овочі та фрукти, які ми візьмемо з собою. Для цього знайдіть приклад, відповідь якого відповідає числу, що написане на кошику.

1.    Гра « Знайди кошик»

- Молодці

. А зараз піднімаємось на корабель. Наша подорож починається. Та спершу давайте зазначимо  у зошитах  дату початку нашої подорожі. Запишіть число, класна робота.

2.    Каліграфічна хвилинка.

Подивіться  на цей ряд чисел:   

1   3   4   5  7   9

Яке число зайве? Чому?

Які числа називаються парними? Непарними?

Запишіть рядок парних чисел, починаючи з числа 4.(Взаємоперевірка зошитів)

3.    Розв’язування прикладів.

А ось і перша зупинка – «Зупинка Обчислень».  Щоб  продовжити подорож, ми повинні розв’язати приклади. Подивіться на це дерево і  розв’яжіть нерівності, які знаходяться у  його вітах. Для того, аби правильно їх розв’язати,давайте повторимо міри довжини

Молодці!!!                         

      Але що це? Та це ж сигнал про допомогу. Якийсь корабель нам його надсилає.  А щоб допомогти, нам треба виконати  наступне завдання. До дошки вийде по 1 учню від кожного ряду і складе по 2 приклади на віднімання:

10 +  = 12                  + 3 = 14                  15 +  = 20 

Наступна зупинка- це «Зупинка Відпочинку.»

4.    Фізкультхвилинка.

Давайте відпочинемо  і проведемо  веселу фізкультхвилинку.

Швидко стали по порядку,

Розпочнем мерщій зарядку,

Покрутили головою,

Стали всі, немов до бою,

Крила в боки розвели,

Й полетіли, попливли.

Ліва-права, ліва-права

Роблять ніжки наші вправи.

Не лінуйтесь, присідайте,

Ви здоров’ячко зміцняйте,

Щоб хвороби оминали,

Смутку й слабкості не знали.

Наша наступна зупинка називається « Зупинка Цікавих Задач.» Пропоную вам розв’язати задачі.

5.    Робота з геометричним матеріалом

Відстань до кінцевої зупинки 5 умовних сантиметрів. Накресліть у зошитах відрізок  довжиною 5см. Молодці!

А он уже і кінцева зупинка. Вона називається « Зупинка несподіванок» Хто ж це зустрічає  нас ? Ви  дізнаєтесь, хто це такий, якщо відгадаєте загадку, що для вас приготував дельфін.

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст,

На городі побував –

Нам капусту попсував. (Заєць)

Але цей заєць незвичайний. Він весь складається із геометричних фігур.

Порахуйте: скільки і яких фігур тут сховалося? Яких фігур більше? На скільки? Чим відрізняється круг від трикутника?  Молодці!

А  на згадку про незвичайну подорож  зайчик дарує нам ось таку скриньку.

VI. Підсумок уроку

А тепер покажіть, який настрій викликав у вас сьогоднішній урок!

Що найбільше вам сподобалося на уроці?

Ви працювали добре, виконали всі завдання. А на згадку про подорож вручаю кожному з вас ключ від Країни знань.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 3453 | Рейтинг: 0.0/0
З чого все почалося
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Різноманітність рослин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]