💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 191
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: «« 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 19 20 »»


УРОК 133

Тема: Закріплення вивченого. Побудова квадрата на папері у клітинку. Знаходження периметра квадрата

Мета: повторити і закріпити вивчений матеріал; формувати вміння будувати прямий кут і квадрат на папері в клітинку, знаходити периметр квадрата; розвивати вміння порівнювати і розв'язувати геометричні задачі; виховувати самостійність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 1652 | Додав: SYLER

УРОК 134

Тема: Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Закріплення вивченого матеріалу

Мета: ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого від'ємника, довести до свідомості учнів, що задачі на знаходження невідомого від'ємника розв'язуються дією віднімання; формувати вміння знаходити значення числових виразів; провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати культуру письма.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4157 | Додав: SYLER

УРОК 132

Тема: Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток до обчислень виду: 79 - 40; 79 - 4. Складання задач за малюнками

Мета: учити застосовувати загальне правило віднімання двоцифрових чисел до обчислень виду 79 - 40; 79 - 4; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати увагу, пам'ять; виховувати ощадливість.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2351 | Додав: SYLER

УРОК 131

Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, у яких потрібно результат першої дії порівняти з одним із даних задачі

Мета: закріпити знання загального випадку віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, у яких треба порівняти результат першої дії з одним з даних задачі; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 1784 | Додав: SYLER

УРОК 130

Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)

Мета: ознайомити учнів із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; закріплювати обчислювальні навички; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати логічне мислення, уважність; виховувати повагу одне до одного.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3515 | Додав: SYLER

УРОК 129

Тема: Числові вирази. Складання задач за розв'язком

Мета: ознайомити учнів з термінами «числовий вираз», «значення числового виразу»; розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, логічне мислення; виховувати любов до математики, допитливість.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2892 | Додав: SYLER

УРОК 128

Тема: Квадрат. Периметр квадрата. Застосування різних способів знаходження суми двоцифрових чисел

Мета: навчити розрізняти квадрат за істотними ознаками; узагальнити і систематизувати уміння учнів розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки знаходження суми двоцифрових чисел; закріпити вміння складати і розв'язувати задачі за малюнками; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати власну думку; виховувати культуру розумової праці.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2110 | Додав: SYLER

УРОК 127

Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47; 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразу

Мета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в першому доданку відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати текстові задачі складанням виразу, порівнювати вираз і число; розвивати вміння грамотно, логічно давати повні відповіді на запитання, доводити, аргументувати власну думку; виховувати інтерес до предмета.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2169 | Додав: SYLER

УРОК 125

Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутника

Мета: вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; дати поняття довжини і ширини прямокутника; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, повагу одне до одного, бажання вчасно прийти на допомогу.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2107 | Додав: SYLER

УРОК 126

Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчислень виду: 50 + 30; 54 + 3. Виконання учнями короткого запису задачі у зошиті. Порівняння довжин відрізків

Мета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в одному з доданків відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати текстові задачі; розвивати логічне мислення, навички самостійної роботи; виховувати інтерес до предмета.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2297 | Додав: SYLER