УРОК 115 Тема: Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією. Кут. Кути многокутника. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання, пов'язані зі знанням нумерації чисел в межах 100; поглибити знання про многокутники; формувати вміння творчо працювати над задачею; розвивати кмітливість; виховувати бажання надавати допомогу у складній ситуації. |
УРОК 112 Тема: Письмова нумерація, запис чисел у нумераційну таблицю. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків у двоцифровому числі. Порівняння чиселМета: формувати в учнів уміння записувати числа першої сотні в нумераційній таблиці; розвивати обчислювальні навички, уміння порівнювати числа і вирази; виховувати уважність. |
УРОК 111 Тема: Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і числа. Знаходження значень виразів на дві діїМета: ознайомити учнів з письмовою нумерацією чисел першої сотні; формувати вміння читати числа, записані в нумераційній таблиці, порівнювати вирази і числа, знаходити значення виразів на дві дії; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати уважність. |
УРОК 110 Тема: Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків «більше», «менше». Сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метромМета: ознайомити з новою одиницею вимірювання довжини — метром; співвідношеннями між одиницями довжини; закріпити вміння вимірювати довжину предметів різними одиницями довжини; закріпити усну нумерацію чисел в межах 100; розвивати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати вирази і числа, використовуючи знаки «більше», «менше»; розвивати довільну увагу, уяву; розширювати світогляд учнів. |
УРОК 109 Тема: Лічба десятками. Утворення чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачеюМета: формувати в учнів уміння лічити десятками; утворювати числа з десятків і одиниць; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики. |
УРОК 108 Тема: Утворення і назви чисел від 90 до 100. Складання виразів на дві дії за текстовою умовоюМета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 89 до 100; вправляти в лічбі в межах 100; формувати вміння складати вирази на дві дії; виховувати інтерес до предмета, дбайливе ставлення одне до одного, етичні навички. |
УРОК 107 Тема: Утворення і назви чисел від 40 до 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв'язування складених задачМета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 40 до 89; вправляти в знаходженні значень виразів, які містять дужки; розвивати вміння розв'язувати задачі; виховувати уважність. |
УРОК 106 Тема: Утворення і назви чисел від 21 до 39. Розв'язування складених задачМета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 21 до 39; вчити лічити в межах 39; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати мислення; виховувати уважність. |
УРОК 105 Тема: Знаходження значень виразів з дужками. Розв'язування задач на дві діїМета: формувати вміння обчислювати вирази з дужками, розв'язувати текстові і логічні задачі, розпізнавати многокутники; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати уважність. |
УРОК 104 Тема: Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві діїМета: ознайомити учнів з виразами, у яких використовуються дужки; дати уявлення про правила порядку дій у виразах з дужками; сприяти розвитку амінь і навичок розв'язування текстових завдань; виховувати в учнів моральні якості (організованість і доброзичливість). |