Показано матеріалів: 91-100
УРОК 103 Тема: Периметр трикутника. Розв'язування задач двома способами (ознайомлення)Мета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач двома способами; навчити знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення учнів; виховувати почуття взаємодопомоги. |
УРОК 102 Тема: Периметр чотирикутника. Розв'язування задач за даним планомМета: вчити учнів знаходити периметр чотирикутника; вдосконалювати обчислювальні навички, формувати вміння пояснювати задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів, уміння аналізувати; формувати потребу розв'язувати поставлені завдання швидко і правильно, навички роботи в парі і групі; виховувати навчальну активність. |
УРОК 101 Тема: Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Розв'язування і порівняння простих задачМета: закріпити вміння учнів додавати й віднімати числа з переходом через десяток; ознайомити з виразами зі змінною; формувати вміння розв'язувати і порівнювати прості задачі; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики. |
УРОК 100 Тема: Перевірна робота № 4Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади і задачі вивчених видів у межах 20; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |
УРОК 99 Тема: Повторення вивченого матеріалу. Куб. Куля. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 20Мета: повторити й узагальнити вивчений матеріал; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розпізнавати об'ємні фігури; виховувати інтерес до математики. |
УРОК 98 Тема: Таблиця віднімання числа 9. Розв'язування задач на додавання і відніманняМета: ознайомити учнів із прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 9 з переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички; закріплювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати інтерес до математики. |
УРОК 97 Тема: Таблиця додавання числа 9. Задача на знаходження зменшуваногоМета: розглянути випадки додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду □ + 9; продовжувати складання таблиці додавання; ознайомити із задачею на знаходження зменшуваного; розвивати обчислювальні навички й спостережливість, логічне мислення учнів; виховувати уважність. |
УРОК 96 Тема: Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і відніманняМета: закріпити знання таблиці додавання і віднімання чисел з переходом через десяток; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати самостійність, акуратність. |
УРОК 95 Тема: Таблиця віднімання числа 8. Розв'язування задачМета: ознайомити учнів із прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 8 з переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички; закріплювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати інтерес до математики. |
УРОК 94 Тема: Таблиця додавання числа 8. Задача, до якої поставлено два запитанняМета: розглянути випадки додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду □ + 8; продовжувати складання таблиці додавання; ознайомити із задачею, до якої поставлено два запитання; розвивати обчислювальні навички, спостережливість, логічне мислення учнів; виховувати уважність. |