Показано матеріалів: 111-120
УРОК 84 Тема: Таблиця додавання числа 5. Складання прикладів за числовою шкалою. Складання і розв'язування задач за малюнкомМета: ознайомити учнів з прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами); скласти таблицю додавання числа 5 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 82 Тема: Таблиця віднімання числа 4. Складання прикладів за шкалою лінійки. Розпізнавання многокутниківМета: ознайомити учнів з прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 4 з переходом через десяток; розвивати вміння розв'язувати задачі і приклади вивчених видів; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розпізнавати многокутники; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 81 Тема: Таблиця додавання числа 4. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць і на знаходження остачіМета: ознайомити учнів із прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами); скласти таблицю додавання числа 4 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 80 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 3; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 79 Тема: Таблиця віднімання числа 3. Розв'язування прикладів і задачМета: ознайомити учнів із прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 3 з переходом через десяток; розвивати вміння розв'язувати задачі і приклади вивчених видів; удосконалювати обчислювальні навички, виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 77 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 2; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 78 Тема: Таблиця додавання числа 3. Задачі на знаходження суми і невідомого доданкаМета: ознайомити учнів з прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами); скласти таблицю додавання числа 3 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 76 Тема: Таблиця віднімання числа 2. Складання і розв'язування задач на одну діюМета: ознайомити учнів з прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння розв'язувати задачі на одну дію; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 75 Тема: Таблиця додавання числа 2. Задача на різницеве порівняння чиселМета: ознайомити учнів з прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами), скласти таблицю додавання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
УРОК 74 Тема: Перевірна робота № 3Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади й задачі вивчених видів у межах 20 без переходу через 10, вимірювати відрізки; закріпити знання нумерації; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |