Показано матеріалів: 121-130
УРОК 73 Тема: Лічба в межах 20. Додавання і віднімання чисел частинамиМета: закріпити вміння учнів розв'язувати приклади на додавання і віднімання з переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі на різницеве порівняння; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 72 Тема: Додавання, віднімання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чиселМета: ознайомити учнів з розв'язанням прикладів на додавання і віднімання з переходом через десяток за допомогою прийому додавання і віднімання частинами; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 71 Тема: Доповнення чисел до 10. Узагальнена таблиця додавання і віднімання в межах 10Мета: вчити користуватися узагальненою таблицею додавання і віднімання в межах 10; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 70 Тема: Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач на віднімання. Розпізнавання трикутників. Вимірювання і порівняння довжин відрізківМета: узагальнити й повторити розв'язання задач і прикладів на віднімання; удосконалювати обчислювальні навички в межах 20; учити дітей по-різному читати приклади; розвивати навички швидких обчислень; виховувати вміння працювати колективно, швидко знаходити правильний варіант відповіді. |
УРОК 69 Тема: Вправи і завдання з нумерації чисел другого десятка на додавання і віднімання в межах 20Мета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 68 Тема: Вправи на додавання і віднімання в межах 20. Задачі на знаходження невідомого доданкаМета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 67 Тема: Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння чисел і виразівМета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 66 Тема: Лічба в межах 20. Попереднє й наступне число. Додавання і віднімання виду 16 + 1; 17 - 1. Розв'язування задачМета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів, розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й добувати знання. |
УРОК 65 Тема: Назви чисел при відніманні. Порівняння чисел і виразів. Розв'язування задач на знаходження остачі і на зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання відрізків у дециметрах і сантиметрахМета: закріплювати знання про назви чисел при відніманні, вміння додавати й віднімати в межах 20; узагальнити способи розв'язування задач на віднімання; розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й добувати знання. |
УРОК 64 Тема: Назви чисел при відніманні. Додавання і віднімання виду: 10 + 4; 14 - 4; 14 - 10Мета: ознайомити учнів з назвами чисел при відніманні; вчити розв'язувати приклади, пов'язані з нумерацією чисел у межах 20; розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися і здобувати знання. |