Показано матеріалів: 131-140
УРОК 63 Тема: Письмова нумерація чисел 11 - 20, їх порівняння. Задача на знаходження невідомого доданкаМета: учити записувати й порівнювати числа другого десятка; розвивати увагу, уміння аналізувати й зіставляти; сприяти вихованню ініціативності, допитливості й інтересу до предмета. |
УРОК 62 Тема: Задача на дві дії. Ламана лініяМета: вчити розв'язувати задачі на дві дії, формувати обчислювальні навички; ознайомити з поняттями ламана лінія, ланки ламаної лінії, використовуючи взяті з повсякденного життя приклади ламаних ліній; вчити бачити ламані лінії у навколишніх предметах; розвивати увагу, спостережливість, уміння аналізувати й зіставляти; сприяти вихованню ініціативності, допитливості та інтересу до предмета. |
УРОК 61 Тема: Письмова нумерація чисел 11 - 20. Задача на зменшення числа на кілька одиницьМета: вчити дітей читати числа другого десятка й записувати їх у нумераційну таблицю; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до книги. |
УРОК 60 Тема: Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Вправи і завдання на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Вправи і задачі на повторення понять «літр», «сантиметр», «дециметр»Мета: закріплювати вміння читати числа другого десятка; формувати свідоме засвоєння учнями кількості десятків і одиниць у числі; розвивати вміння розв'язувати приклади й задачі вивчених видів; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 59 Тема: Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжини відрізківМета: вчити читати числа другого десятка; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 58 Тема: Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Додавання і віднімання частинамиМета: формувати навички лічби в межах 20; вчити креслити відрізок за даною умовою; повторити додавання і віднімання частинами; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 57 Тема: Лічба предметів у межах 20. Дециметр. Вимірювання відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10Мета: ознайомити учнів з новою одиницею вимірювання — дециметром; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 56 Тема: Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Вправи на знаходження невідомого доданка. Розв'язування задач. Побудова відрізківМета: вчити утворювати числа із двох доданків, один з яких 10; формувати вміння лічити та порівнювати числа в межах 20, знаходити невідомий доданок, розв'язувати задачі на визначення віку, уміння будувати відрізки; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 55 Тема: Десяток. Утворення і назви чисел другого десятка. Нумерація чисел у межах 20Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел другого десятка; вдосконалювати обчислювальні навички в розв'язанні задач і прикладів у межах 10; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
УРОК 54 Тема: Десяток. Утворення числа 10Мета: ознайомити учнів з десятком — новою одиницею лічби; закріплювати вміння і навички додавати і віднімати в межах 10; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |