Показано матеріалів: 151-160
УРОК 42 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиницьМета: ознайомити учнів з таблицями додавання й віднімання числа 5; формувати навички розв'язування задач на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру оформлення письмових робіт, інтерес до навчання. |
УРОК 41 Тема: Задачі на знаходження суми й остачі. Вимірювання довжини сторін многокутника, побудова чотирикутника за зразкомМета: формувати обчислювальні навички додавання й віднімання числа 4; вчити креслити чотирикутник за зразком; вправляти в розв'язуванні задач на знаходження суми й остачі; виховувати акуратність. |
УРОК 40 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізків. Кругові прикладиМета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 4; вчити креслити відрізки заданої довжини; ознайомити учнів із круговими прикладами; вправляти в розв'язуванні задач на знаходження остачі; виховувати старанність. |
УРОК 39 Тема: Складання задачі, яка містить поняття «стільки ж». Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Вимірювання довжини відрізківМета: учити складати задачі, які містять поняття «стільки ж»; закріплювати вміння додавати й віднімати число 3 шляхом складання й розв'язування задач і прикладів; продовжити роботу над складанням задач на знаходження суми, остачі, вчити користуватися лінійкою для вимірювання довжини відрізків; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру оформлення письмових робіт, інтерес до навчання. |
УРОК 38 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиницьМета: формувати вміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжити роботу над складанням задач на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру оформлення письмових робіт, інтерес до навчання. |
УРОК 37 Тема: Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числаМета: розкрити зміст понять «на ...більше», «на ... менше»; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання числа 2, понять «умова», «запитання», «розв'язання», «відповідь» задачі, вміння порівнювати вираз і число; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
УРОК 35 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 1. Розв'язування прикладів виду 7 + 1 + 1; 7 - 1 - 1Мета: на основі практичних вправ і знань про послідовність чисел у натуральному ряді розкрити прийоми додавання і віднімання 1; звернути увагу учнів на те, що при додаванні 1 одержимо наступне число, а при відніманні 1 — попереднє; розкрити принцип складання таблиць додавання і віднімання 1; удосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
УРОК 36 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числаМета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2; вчити порівнювати вираз і число; вправляти в розв'язуванні прикладів виду 6 + 1 + 2; 7 - 2 + 1, у складанні й розв'язанні задач; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати уважність. |
УРОК 33 Тема: Складання й розв'язування задачі за малюнком. Підсумок за розділомМета: продовжити роботу над формуванням поняття «задача»; закріпити знання учнів про структурні елементи задачі та етапи роботи над нею; вчити складати задачі за малюнками; узагальнити знання про натуральний ряд чисел; удосконалювати обчислювальні навички; виховувати уважність. |
УРОК 32 Тема: Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв'язування задач на знаходження суми й остачіМета: ввести терміни, пов'язані з поняттям «задача», ознайомити з етапами дослідження; розвивати мислення, обчислювальні навички, увагу, вміння ставити питання й знаходити на них відповіді; виховувати в учнів пізнавальний інтерес. |