УРОК 31 Тема: Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних чисел. Додавання і віднімання нуля. Складання прикладів на віднімання з прикладу на додаванняМета: закріпити знання про число 0; на основі практичних вправ розглянути випадки додавання і віднімання нуля; закріпити знання нумерації чисел у межах 10; формувати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання і віднімання; розвивати увагу, мислення; виховувати старанність. |
УРОК 30 Тема: Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Написання цифри 0Мета: ознайомити учнів з утворенням нуля, визначити його місце в натуральному ряді; формувати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання й віднімання, уміння порівнювати числа; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність. |
УРОК 28 Тема: Ознайомлення з дією віднімання. Знак «мінус». Складання прикладів на відніманняМета: розкрити суть дії віднімання; познайомити зі знаком «мінус»; вчити складати, читати й розв'язувати приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком; розвивати мислення; виховувати старанність. |
УРОК 29 Тема: Зв'язок дій додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізківМета: розкрити взаємозв'язок між додаванням і відніманням; вчити складати приклади на віднімання із прикладів на додавання; вправляти учнів у вимірюванні довжини відрізків; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність. |
УРОК 27 Тема: Ознайомлення з термінами «доданок» і «сума». Додавання за допомогою числового відрізка. Складання прикладів на додаванняМета: ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; вчити користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на додавання, самостійно розв'язувати приклади, використовуючи знання про те, як побудований натуральний ряд чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. |
УРОК 26 Тема: Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання прикладів за малюнками. Розпізнавання геометричних фігурМета: розглянути всі варіанти складу числа 10; вправляти у складанні прикладів за малюнками, у розпізнаванні геометричних фігур; розвивати мислення, навички каліграфічного письма; виховувати старанність. |
УРОК 25 Тема: Число і цифра 10. Запис числа 10 двома цифрами. Порівняння чисел у межах 10. Складання і розв'язування прикладівМета: ввести поняття числа «десять», познайомити з написанням цифри 10; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; вдосконалювати обчислювальні навички; узагальнити вміння записувати й розв'язувати приклади на додавання; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |
УРОК 24 Тема: Склад числа 9. Порівняння чисел. Читання нерівностей. Складання і розв'язування прикладів на додаванняМета: розглянути всі варіанти складу числа 9; вчити читати нерівності двома способами, розпізнавати багатокутники в конфігурації декількох фігур; формувати вміння складати приклади на додавання; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати уважність. |
УРОК 23 Тема: Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання прикладів на додаванняМета: продовжити формування в учнів поняття числа; вправляти в утворенні чисел натурального ряду; учити писати цифру 9; порівнювати числа в межах 9, вимірювати довжину відрізків; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати акуратність. |
УРОК 22 Тема: Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків. СантиметрМета: розглянути всі варіанти складу числа 8; вчити складати, розв'язувати й записувати приклади на додавання в межах 8; познайомити з одиницею вимірювання довжини — сантиметром і сантиметровою лінійкою; учити вимірювати довжину відрізка; розвивати мислення; виховувати акуратність. |