УРОК 30 Тема: Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Написання цифри 0Мета: ознайомити учнів з утворенням нуля, визначити його місце в натуральному ряді; формувати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання й віднімання, уміння порівнювати числа; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого 1 Гра «Живі ланцюжки» Змагаються три команди. (УУЧУУЧЧЧУЧУЧУЧ) (УЧУЧЧЧУЧУЧЧЧУ (4УЧЧЧЧЧЧЧУЧЧЧУ 2 Віршована задача Заварила чайка чаю, Запросила 8 чайок. — Приходьте всі на чай. — Скільки чайок? Відгадай! — Складання прикладу на додавання. — Як називаються числа при додаванні? — Із цього прикладу складіть два приклади на віднімання. — Що одержимо, коли від суми віднімемо один з доданків? 3 Гра «Риболовля» Діти витягають за допомогою вудки з магнітом картку із цифрою й називають її склад. 4 6 7 5 8 9 10 III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Пояснення нового матеріалу. Гра «Чарівні фігурки» — Покладіть на парти 3 квадратика. Заберіть один. Скільки квадратиків залишилося? — Як одержали два квадратики? (3 - 1 = 2) — Заберіть ще один. Скільки квадратиків залишилося? — Як одержали один квадратик? (2 - 1 = 1) — Заберіть ще один. Скільки квадратиків залишилося? — Як одержали 0 квадратиків? (1 - 1 = 0) — Що позначає число 0? (Що квадратиків не залишилося жодного.) 2 Ознайомлення з цифрою 0 — Де ви зустрічалися із цією цифрою? (Під час запису числа 10, на початку числового відрізка) Кругла, наче буква О, Цифра 0, або ніщо. Як стоїть він сам — самісінький, То й не значить нічогісінько. Та як одиницю поруч Ми поставимо ліворуч, То із двох значків у нас, Число 10 стане враз. ● Фізкультхвилинка 1, 2 — всі присіли, Потім вгору підлетіли. 3, 4 — нахилились, Із струмочка гарно вмились. 5, 6 — всі веселі Крутимось на каруселі. 7, 8 — в потяг сіли, Ніжками потупотіли. 3 Написання цифри 0 (1 рядок) Написання цифр 101 102 103 104 через клітинку до кінця рядка. — Що вам нагадує таке поєднання цифр? IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Порівняння чисел, запис нерівностей у зошиті 1 □ 00□ 7 5□ 0 0□0 ● Пальчикова гімнастика «Молоточки» • Зімкнути пальці однієї руки в кулачок і постукувати ними по долоні іншої руки. • Повторити вправу, змінивши руки. 2 Гра «На що схожа цифра 0?» 3 Гра «Оживи цифру» — Зобразіть нуль у вигляді сонечка. Передайте його характер (радість, байдужість, незадоволення). 4 Віршована задача До зайчатка на обід Прискакав дружок-сусід. На пеньку зайчата сіли І по п’ять морквинок з’їли. — Скільки з’їдено морквинок? — Складіть приклад на додавання. (5 + 5 = 10) — Із прикладу на додавання складіть приклади на віднімання. (10 - 5 = 5) Висновок. Якщо доданки однакові, то приклади на віднімання збігаються. — Який приклад на віднімання із числом 6 можна скласти, щоб вийшов нуль? (6 - 6 = 0) V. Підсумок уроку. Рефлексія — Яке нове число ми сьогодні вивчили? — Чому у вірші про нуль сказано, що він не значить нічого? (Тому що число нуль позначає, що не залишилося жодного предмета.) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4226 | |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Складання записки, адресованої батькам (друзям) |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
Всього коментарів: 0 | |