УРОК 77 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 2; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Кругові приклади 7 + 31 + 6 6 +2 8 + 110 - 49- 8 2 Математичний диктант • Запишіть числа: 6; 10; 16; 7; 1; 20; 15. Підкресліть двоцифрові числа. • Запишіть тільки відповідь: 14 - 4; 11 - 4; 9 - 4; 13 - 4; 10 - 4. • Коли мама поставила на стіл 4 тарілки, їх стало 10. Скільки тарілок було на столі спочатку? 3 Гра «Допоможи Незнайкові» — Вставте пропущені цифри. 12 - □ = 10 10 + □ = 16 17 - □ = 7 5 + □ = 8 9 + □ = 1120- □ = 10 III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Демонстрація ілюстрації до казки «Півник і двоє мишенят» — Ви впізнали героїв цієї казки? — З якої казки вони до нас прийшли? — А прийшли вони до нас не випадково, щоб допомогти вам зробити один дуже важливий висновок, без якого не так просто жити, досягти успіху, поваги людей. Я вважаю, цей висновок ви зможете самостійно зробити наприкінці уроку. 2 Розв'язування прикладів на дві дії, що включають додавання і віднімання числа 2 3 + 2 + 2 = 9 - 2 - 1 = 10 - 3 - 2 = 8 - 4 + 2 = 10 - 2 + 1 = 7- 1 + 2 = 10 - 2 - 1 = 9- 3 + 2 = 8- 1 + 0 = — Діти, ви пригадуєте, що мишенята з Півником жили дружно і весело. Півник раненько вставав і брався за роботу. А мишенята співали і танцювали. Півник на них не ображався, навіть не лаяв їх. Він сподівався, що мишенята зрозуміють, що потрібно допомагати і почнуть працювати. Півник знайшов чудовий колосок. Мишенята не допомагали йому ані обмолотити, ані борошна змолоти, ані тіста замісити. Півник усе зробив сам. Тільки вирази йому не під силу було розв’язати. Давайте ми йому допоможемо! ● Фізкультхвилинка 3 Самостійна робота — Знайдіть значення виразів. 12 - 2 + 0 6 + 3 + 212 - 2 - 7 9 + 2 + 110 - 8 + 1 7 + 3 - 3 — А зараз, діти, подивимося, чи вмієте ви працювати самостійно. А ще дізнаємося, почастував Півник мишенят пиріжками чи ні. — Подивіться, які вони рум’яні та апетитні. На пиріжках написані відповіді. Які одержали мишенята під час розв’язування прикладів. — Перевірте, чи правильно вони розв’язали приклади. (На пиріжках — числа: 8; 9; 6; 4; 5; 1.) Взаємоперевірка робіт. — Діти, наші мишенята засмутилися. Півник не почастував їх пиріжками. Це означає, що всі приклади вони розв’язали неправильно. — Який важливий висновок ми можемо зробити? (Необхідно працювати, не бути ледачими.) — Я гадаю, мишенята зрозуміли свою помилку. Півник їх добре провчив. Тепер вони почнуть працювати. — А ви навчите їх, як треба працювати? — Нехай вони разом із нами повчаться розв’язувати задачі. 4 Складання й розв'язування задачі за малюнком У хатинці сиділо 9 зайчиків. Три зайчики побігли на город за морквою. Скільки зайчиків залишилося в хатинці? 5 Усне розв'язування задач за коротким записом на дошці Було— 9 голубів Було— 9 голубів Прилетіло — 2 голубиПолетіло — 3 голуби Стало — ? Залишилось— ? — Поясніть, чому першу задачу розв’язали додаванням, а другу — відніманням. ● Фізкультхвилинка 6 Робота над текстовою задачею Півник обмолотив 10 колосків, а мишенята обмолотили на 3 колоски менше. Скільки колосків обмолотили мишенята? — Скільки колосків обмолотив Півник? — Що відомо про мишенят? — Як дізнатися, скільки колосків обмолотили мишенята? 10 - 3 = 7 (к.) 7 Робота з геометричним матеріалом — Скільки всього трикутників? чотирикутників? IV. Підсумок уроку. Рефлексія — От і побували ми з вами в гостях у казки. Пригадайте висновок, який ми зробили на уроці. — І вас, якщо будете працювати, завжди будуть поважати усі, хто буде жити поруч із вами. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2446 | |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Весняні свята. Великдень |
Всього коментарів: 0 | |