Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів на додаванняМета: закріплювати знання нумерації чисел у межах 10; продовжувати роботу над формуванням вміння складати й розв'язувати приклади на додавання; удосконалювати швидкі та точні обчислювальні навички; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, кмітливість, спостережливість, навички каліграфічного письма; виховувати інтерес до вивчення математики, почуття доброзичливості, бажання допомагати один одному. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань учнів Форма проведення уроку: урок-подорож Обладнання: потяг з 10 вагонами, набір геометричних фігур, квитки на потяг,макети квітів, картки з прикладами, екрани, малюнок Кота, проектор, мікрофон Хід уроку І. Організація класу ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів 1. Слово вчителя - Сьогодні ми здійснимо математичну подорож до міста Знань. Успіх мандрівки залежить від вас, діти. Отож, будьте сміливими, кмітливими, уважними, старанними. - Подорожуючи, ми маємо пам'ятати основні правила: 1) Буду уважним та старанним. 2) Буду активним. 3) Правильно сидітиму за партою. 4) Охайно писатиму. 5) Правильно і точно відповідатиму. 2. Зачитування теми уроку - Давайте прочитаємо тему уроку ( тема уроку на екрані) (слайд) «Закріплення вивченого матеріалу. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів на додавання.» 3. Визначення завдань уроку - Діти, які завдання на уроці ви ставите перед собою? Отож, вирушаємо в путь, до міста Знань! ІІІ. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу 1. Слово вчителя - А яким транспортом ми будемо подорожувати, ви дізнаєтесь, коли поглянете на екран. Увага на екран! (звучить аудіо запис пісні «Голубий вагон») (слайд) - Тож у подорож вирушаємо математичним потягом. 2.Лічба - Скільки у поїзді вагонів? Давайте полічимо їх спочатку з голови до хвоста, а потім навпаки: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. - Назвіть наступний вагон за третім, сьомим вагоном. - Назвіть попередній вагон до другого, десятого. - Назвіть сусідні вагони четвертого, восьмого вагона. Добре вмієте рахувати до 10. Ну що ж вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть. 3.Робота в групах - Діти, а хто веде потяг? (машиніст) - Хочете дізнатися, хто машиніст цього чарівного потяга? Для цього вам потрібно об'єднатися в групи і скласти зображення машиніста із геометричних фігур, які лежать у вас у конвертах. Пригадаємо правила роботи в групі: - Умій вислухати товариша. - Не шуми. - Слідкуй за часом. - Поважай думку кожного. Тож до роботи! Гарні вийшли котики. Які геометричні фігури використали, щоб скласти котика? (слайд) 4.Усне опитування - Машиніст є. Залишилося сісти на місця й вирушити в подорож. Але, щоб потрапити у потяг, кожному пасажирові треба отримати квиток. Для цього розв'яжемо завдання. (Учні відповідають на запитання і отримують квиток) - Назвіть найменше одноцифрове число. - Назвіть найбільше одноцифрове число. - Назвіть одиницю вимірювання довжини. - Скільки днів у тижні? - А який сьогодні день? - Назвіть третій день тижня. - Як називаються числа при додаванні? - Порівняйте числа 6 і 7. - Молодці! Усі придбали квитки. Погляньте на них уважно, що зображено? (обличчя) - А чого не вистачає? (ротика) - Ротик ви домалюєте наприкінці уроку. Якщо урок вам сподобається, намалюєте усмішку, якщо ні – то сумний вираз обличчя. - Отже, квитки у нас є, потяг є, і ми можемо сміливо вирушати в подорож. 5. Казкова галявина - Увага! Увага! З першої колії відходить потяг з села Євгенівки до міста Знань. Просимо пасажирів сісти на свої місця (звучить гудок і стукіт коліс, на екрані зображення потяга (слайд)). - Ми прибули на зупинку «Казкова» (слайд). А чи любите ви казки? - Послухайте уважно уривок із казки і скажіть, які числа згадують у казці? Жили собі дід і баба поблизу синього моря. Вони жили в землянці цілих тридцять і дев'ять років. Баба пряла, а дід ловив рибу. Коли одного разу дід закинув у море вудку – зловилася рибка, але не проста, а золота. Які числа згадувалися у казці? ( 30 і 9) 6.Хвилинка каліграфії - З числом 30 ми ще не знайомі, не вміємо його писати, тому пропишемо каліграфічно рядок цифри 9. (Один учень біля дошки показує зразок) - Розгорніть зошити на с. 30 і напишіть цифру 9. 7.Математичний диктант - Як називається казка, яку ви щойно слухали? Так, «Золота рибка» і саме вона приготувала наступне завдання. Якщо ми його виконаємо, то продовжимо подорож. - Перелік казок ми продовжимо під час математичного диктанту. У назвах казок, які я читатиму, знайдіть числа і позначте їх відповідними цифрами: ( «Один палець», «Дві кізочки», «Троє поросят», Чотири рясні дощі», «П'ять бажань», «Про змія, у якого шість голів», «Сім козаків, і восьмий, який був отаманом», «Дев'ять братів і десята сестра Галя») - Перевіримо, які числа ви записали (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10) - У якому порядку (зростання чи спадання) записані цифри математичного диктанту? - Назвіть цей ряд чисел у порядку спадання від 10 до 1. 8. Квіткова галявина - Молодці! Ви справились із завданням. І ми можемо вирушати до наступної зупинки. А як вона називається ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадки: 1) Хто з вас, діти, нас не знає? Ми у лісі проживаєм, дзвоном сонце зустрічаєм, Маєм гарні сині очки, називаємось…(Дзвіночки) (слайд) 2) Наче сонце, - серединка, пелюстки біля хустинки. Знає бджілка і мурашка, що звуть квіточку…(Ромашка) (слайд) - А як назвати слова-відгадки одним словом? (квіти) - Наша зупинка називається «Квіткова галявина» (слайд) - Подивіться. Які чудові квіти ростуть. Але вони чомусь не розпустилися. А щоб вони розцвіли нам потрібно розв'язати приклади, які записані на бутонах квітів. (На дошці прикріплені квіти в бутонах, на кожному бутоні приклад: 5+1, 3+2, 4+4, 7+3.Учні виходять до дошки, вибирають бутон, розв'язують приклад і квіточка відкривається) Молодці! Ви дуже гарно попрацювали, і ми можемо вирушати далі. Але нам потрібно трішки відпочити. ІV. Підсумок уроку Гра «Мікрофон» - Що найбільше сподобалось на уроці? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3035 | |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Всього коментарів: 0 | |