Показано матеріалів: 261-270
Урок 64 (читання) Тема: Звук [п]. Позначення його буквами П, n ("пе")Мета: ознайомити учнів з буквами fl, п ("пе"), їх звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 63 (письмо) Тема: Письмо слів і складів із вивченими буквамиМета: повторити й закріпити навички написання вивчених букв, слів і речень з ними; вдосконалювати навички звукового аналізу, вміння графічно зображувати речення, списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
Урок 62 (письмо) Тема: Письмо великої букви К ("ка"), складів, слів із неюМета: вчити писати велику букву К ("ка"), поєднувати її з іншими буквами; розвивати вміння будувати звуко-складові моделі; вчити списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи. |
Урок 61 (читання) Тема: Закріплення знань про букви К, к ("ка"), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом
|
Урок 60 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви к ("ка"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву к ("ка"), склади, слова з нею, поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати формувати вміння аналізувати складові елементи, порівнювати з вивченими літерами, виробляти навички звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв; дрібну моторику руки; виховувати старанність під час письма. |
Урок 59 (читання) Тема: Звук [к]. Позначення його буквами К, к ("ка")Мета: ознайомити учнів з буквою к ("ка"), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; розширювати уявлення про слова, що звучать однаково, але мають різне значення; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до братів наших менших. |
Урок 57 (читання) Тема: Закріплення знань про звуки [с], [с']Мета: закріплювати вміння учнів виділяти у словах звуки [с], [с'], викладати звуко-складові моделі слів; формувати навички читання; розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення, спостережливість; виховувати в дітей бажання допомагати дорослим. |
Урок 58 (письмо) Тема: Письмо великої букви С ("ес"), складів та слів із нею
|
Урок 56 (читання) Тема: Закріплення знань про вивчені буквиМета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби. |
Урок 55 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви с ("ес"), складів та слів із нею
|