Показано матеріалів: 281-290
Урок 44 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви і, складів із нею. Письмо великої букви ІМета: вчити учнів писати рядкову букву /, склади з нею; розвивати зв'язне мовлення, вміння знаходити слова з вивченою буквою; удосконалювати вміння будувати звукові моделі слів; формувати вміння аналізувати; виробляти навички правильного сидіння, вміння користуватися письмовим приладдям; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів охайність, уважність, старанність. |
Урок 43 (читання) Тема: Звук [і]. Позначення його буквами І, іМета: ознайомити учнів з артикуляцією звука [і], позначення його буквою /; пояснити дітям, що буква і позначає м'якість попередніх приголосних звуків; розвивати навички читання складів та слів з буквою /; збагачувати активний словник учнів; удосконалювати навички робити звуко-буквений та звуко-складовий аналіз слів; виховувати інтерес до навчання, старанність, бажання активно працювати. |
Урок 42 (читання) Тема: Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Ю. Т. Ярмиш "Зайчаткова казочка"Мета: закріплювати знання учнів про букву і та її звукове значення; продовжити роботу над засвоєнням вивчених букв, їх звукових значень; дати уявлення про і в значенні окремого слова; вправляти в читанні слів та речень із буквою /; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; збагачувати активний словник учнів; виховувати увагу, пам'ять, інтерес до навчання, старанність, бажання активно працювати. |
Урок 41 (письмо) Тема: Письмо великої букви М ("ем"), складів, слів із неюМета: вчити писати велику букву М ("ем"), поєднувати її з вивченими літерами; розвивати вміння списувати речення з рукописного та друкованого шрифту, удосконалювати вміння будувати звукові моделі слів, порівнювати, працювати за зразком; виховувати спостережливість, уважність, вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 39 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви м ("ем"), складів із нею, слова мамаМета: вчити учнів писати рядкову букву м ("ем"), складів та слів з нею; закріплювати вміння розрізняти рукописні й друковані літери; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати у дітей старанність, охайність, бажання чинити добрі справи. |
Урок 40 (читання) Тема: Закріплення знань про звукові значення вивчених буквМета: продовжити роботу над засвоєнням вивчених букв, їх звукових значень; поповнювати активний словниковий запас учнів; формувати навички читання слів та речень з вивченими буквами, уміння читати, розмовляти відповідно до норм літературної мови; виховувати любов до природи, старанність, почуття дружби й товариськості. |
Урок 38 (читання) Тема: Звук [м]. Позначення його буквами М, м ("ем"). Перехід до читання прямих складів типу злиття ПГМета: ознайомити дітей зі звуком [м], його артикуляцією, буквами М, м ("ем"), що його позначають; формувати в учнів уміння читати прямі склади з буквою М ("ем") та вивченими голосними; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять; удосконалювати навички звуко-буквеного та звуко-складового аналізу слів; вправляти в читанні окличних речень; виховувати зацікавленість, любов до природи, бажання активно працювати. |
Урок 37 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви и. Розвиток зв'язного мовлення. Формування поняття про мовлення як засіб впливу на поведінку людейМета: вчити учнів писати рядкову букву и, з'єднувати її з вивченими буквами; закріплювати вміння розрізняти рукописні й друковані літери; вдосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; вчити правильно спілкуватися з ровесниками, дорослими; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати у дітей старанність, охайність, бажання робити добрі справи. |
Урок 36 (читання) Тема: Звук [и]. Позначення його буквою иМета: ознайомити з артикуляцією звука [и], позначенням його буквою и; вдосконалювати навички читання складів, слів з буквою (/; закріпити вивчені букви; розвивати уміння робити звуко-буквений та звуко-складовий аналіз слів; розвивати вміння слухати, пам'ять; ознайомити дітей з багатозначними словами; виховувати старанність, любов до природи, бажання активно працювати. |
Урок 35 (читання) Тема: Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. "Щедра осінь" (збірка віршів)Мета: закріпити знання учнів про вивчені букви, їх звукове значення; поповнювати активний словниковий запас учнів; розвивати в учнів навички свідомого й виразного читання; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей почуття дружби й товариськості, любов та повагу до українських традицій та символів. |