Мета: Закріпити знання учнів про вживання м'якого знака на письмі, вчити написання складів із буквосполученням ˮьоˮ; формувати навички каліграфічного письма; розвивати мовлення, орфографічну пильність, пізнавальний інтерес; виховувати любов до природи; самостійність, старанність, охайність. |
Мета уроку: -вчити відтворювати фактичний зміст прочитаного, правильно встановлювати зв’язки між прочитаним; -формувати навички свідомого правильного читання; -розвивати читацький інтерес, увагу, пам’ять, вміння аналізувати, робити висновки; -виховувати найкращі людські якості: щиросердність, доброзичливість, добродушність, прагнення творити добро. |
Тема .Звуки[л],[л]. Позначення їх буквами Л, л («ел»). Мета: вчити учнів правильно вимовляти звуки, позначити їх літерами Л,л («ел»);закріплювати вміння розрізняти функціональне значення звука і букви, виробляти навички звуко - буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, естетичні смаки;збагачувати словниковий запас;виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Тема. Звуки [д], [д′], букв Д, д («де») Закріплення звуків [д], [д′], букви Дд. Поведінка на природі.Розвиток мовлення на тему: «Природа». Глухі та дзвінкі приголосні. Мета. Закріпити вміння вимовляти та впізнавати звуки [д] , [д‘] в словах та позначати їх буквою д (“де”); розвивати фонематичний слух , мовлення , мислення ; спостерігати за вимовою звуків [д] - [т] ; активізувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до рідного краю. Повагу один до одного. |
Мета. Ознайомити учнів з малою рукописною буквою "у "; вчити писати елементи букви і нову букву, правильно поєднувати її з вивченими буквами; вправляти дітей у звуко-складовому аналізі слів; розвивати увагу, фонематичний слух; виховувати у дітей старанність під час письма. |
Мета: закріпити й перевірити вміння учнів писати вивчені літери, поєднувати їх у слова, речення; удосконалювати уміння робити звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати увагу при списуванні з друкованого тексту; виховувати любов і бережне ставлення до природи. |
Тема. Буква Щ щ, звукові сполучення [шч]. Звуко-буквенний аналіз слів. Читання складів, слів. Робота з дитячою книгою Мета. Закріпити артикуляцію звуків [ч], [ш], [ч′]; ознайомити учнів із буквою Щ щ та звукосполученнями, які позначає ця літера; вправляти дітей у звуко-буквеному аналізі слів; формувати навички читання складів та слів із новою буквою, виховувати любов до рідного краю. |
Тема: Письмо рядкової букви «і» Мета: Вчити учнів писати рядкову букву «і», порівнювати її з друкованою. Удосконалювати навички письма вивчених букв. Розвивати дрібні м’язи пальців, увагу, зв’язне мовлення. Виховувати старанність, ціннісне ставлення до природи. |
Тема. Казка «Колобок». Характеристика героїв. Розігрування казкиМета. Розширити знання дітей про казку. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, тренувати пам'ять. Вчити давати характеристику головним героям, елементам театралізації. Виховувати любов до рідної мови, до сценічного мистецтва. |
Тема. Перевірка навичок письма великих і рядкових літер. Письмо під диктовку. Списування з друкованого текстуМета: Закріпити і перевірити навички учнів писати вивчені рядкові і великі букви, поєднувати їх у склади і слова; удосконалювати навички звуко – буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів, їх активний словник; розвивати фантазію, увагу під час списування з друкованого тексту та під час письма під диктовку; виховувати старанність, охайність при письмі. |