Звуки[л],[л]. Позначення їх буквами Л, л («ел»)
Тема .Звуки[л],[л]. Позначення їх буквами Л, л («ел»).
Мета: вчити учнів правильно вимовляти звуки, позначити їх літерами Л,л («ел»);закріплювати вміння розрізняти функціональне значення звука і букви, виробляти навички звуко - буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, естетичні смаки;збагачувати словниковий запас;виховувати любов і бережливе ставлення до природи. Обладнання: піраміди слів; предметні малюнки та звуко-складові моделі до них; фішки, макет сонечка; малюнки до загадок; зошити;таблиці. ХІД УРОКУ І.Організаційний момент Встаньте ,діти , всі рівненько. Посміхніться всі гарненько. Посміхніться ви до мене, Посміхніться і до себе. Дзвоник дав сигнал – пора. Починаєм , дітвора. ІІ.Мотивація навчальної діяльності - Сьогодні до нас на урок завітала одна гостя. Хто вона? Дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку. Ходить по полю, в ліс, сад заглядає, Листя фарбує, додолу складає. Хліб, овочі, фрукти в кошик збирає Та у комори на зиму ховає. Хмари важкі та дощі закликає. Чи господиню цю кожен з вас знає? Демонстрація ілюстрацій на тему «Осінь» ІІІ. Повторення вивченого матеріалу 1.Повторення вивчених букв і звуків. 2.Читання пірамідок ІV.Вивчення нового матеріалу - Сьогодні до нас завітала Осінь, адже їй цікаво знати, як учні першого класу вміють читати слова і речення. А ще Осінь принесла новий звук і нову літеру. Послухайте вірш! Осінь дивні пензлі має, Що невидимі в руках, Через те барвисто сяє Всюди листя на гілках. В жовтих, бурих і червоних Переливах кольори Між незаймано-зелених Теж до певної пори. З крон спадуть барвисті шати – Вкриють землю килими: В кучугури біля хати Позгрібаєм листя ми. На дошці малюнки листочків Дуб Клен Каштан Береза Тополя Горобина - Якого кольору листя? - Нам Осінь принесла букет золотого листя. З яких дерев листочки у букеті осені? - Який звук однаковий у словах клен, липа тополя? (звуки[л],[л]) V. Повідомлення теми і завдань уроку. Отже, ви здогадались, що сьогодні на уроці ми вивчатимемо звуки[л],[л]. 1.Артикуляція звука[л]. Під час вимови звука [л] кінчик язика піднімається і впирається у верхні передні зуби. Струмінь повітря проходить через рот по боках язика, між язиком і щокою. Голосові зв`язки напружені та утворюють голос. Тому звук[л] приголосний дзвінкий. Він має м`яку пару – звук [л],а глухої пари він не має. Місце звука[л] серед приголосних. 2.Чистомовка Ла-ла-ла – квіточка мала, Ло-ло-ло –їдемо в село, Лу-лу-лу-лілію поллю, Ли-ли-ли – квіти полили. 3. Гра «Знайди пару» Клен Калина Липа 4. Гра «Упіймай звук» Коли ви чуєте в вірші звук[л],[л] – хлопайте у долоні Лось і лосенятко з ним, Ліс для лосів – рідний дім. Літо в ліс гукнуло осінь, Лист летить на спини лосям. - Про кого йшлося у вірші? (про лосів) - А що для лосів рідний дім? (ліс) - А що летить на спину лосям?(лист) Послухайте ще один вірш: Лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс. Заздрить білка в лісі лису Лис лисички ніс із лісу. - Про кого йдеться у лісі? - А про які лисички говориться? Лисички (гриби) Фізхвилинка Ми берізки і кленці В нас тоненькі стовбурці.(встати, потягнутись.) Ми в стрункі стаєм рядки, Виправляєм гілочки.(рухи руками). Ледь зіп`явшись з корінців, Дістаємо промінці. (руки вгору, ноги на носочки.) Ми стискаєм їх вогонь В зелені своїх долонь.(нахили тулуба) Ще й верхівки кожен ряд Нахиля вперед – назад.(вправи для шиї) 5. Створення асоціативного куща «Квітка-алфавітка» VI.Робота за Букварем Лев, лелека,літо, липа,калина 6.Гра «Каміння – вата» Лис – ліс Ложка – ліжко Лайка – лійка Лото – літо 7.Написання друкованої літери. 8. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) VI.Робота за «Букварем» 1.Читання складів :хором, «ланцюжком». 2.Утворення і читання слів із розрізних складів малина, лимони, ловили. 3.Читання стовпчиків слів(звернути увагу на наголос). 4.Бесіда за змістом малюнка - Кого ви бачите на малюнку? (дітей) - Що роблять діти? - Що тримає дівчинка? - Що тримає хлопчик? 5.Читання речень VIІ. Підсумок уроку. 1.Бесіда.Запитання від чарівної Осені. Метод «Мікрофон» - З якими звуками ми познайомились? - Які це звуки? - Якою літерою позначаються звуки? -Яка ця літера? 2.Пофантазуймо! «Л-гра» - Ким ти хочеш бути? - Яке ім.`я ти собі обрав би? - Яких звірів ти завів би? - Що ти їв би? - Куди б їздив відпочивати? 3. А тепер Осінь хоче подивитися, чи запам`ятали ви, з якого дерева листочки. З `єднай літеру з листочком. 4.А тепер давайте прикрасимо наше дерево Багато відповідали – помаранчевий Робили помилки – жовтий Не відповідали – зелений 5.За що подякуємо нашому уроку? Працювали всі старанно І почули у кінці, Що у нашім першім класі Діти - просто молодці! | |
| |
Переглядів: 2923 | |
Як тварини готуються до зими |
Про працелюбних і лінивих |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Дещо з історії |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Всього коментарів: 0 | |