Підготовчі вправи до написання букви «у». Написання рядкової букви "у"
Тема. Підготовчі вправи до написання букви «у». Написання рядкової букви "у" Мета. Ознайомити учнів з малою рукописною буквою "у "; вчити писати елементи букви і нову бу¬кву, правильно поєднувати її з вивченими буквами; вправляти дітей у звуко-складовому аналізі слів; розвивати увагу, фонематичний слух; виховувати у дітей старанність під час письма. Обладнання. Картки з літерами; предметні малюнки. Основний зміст уроку
I. Організаційний момент.Перевірка готовності до уроку. Зошит свій я розгортаю, Навскоси його кладу, Ручку правильно тримаю. Все у мене до ладу. - Як завжди з нами на уроці працюватимуть Бджілка і Сонечко. II. Повторення вивченого. 1. Фронтальне опитування. — З яким звуком ми ознайомились на уроці читання? - Як ми позначимо цей звук у звуковій схемі? Чому? 2. Звуковий аналіз мовлених слів. - Ви добре справились із завданням. А зараз перевіримо як ви вмієте відгадувати загадки. • В нього восьмеро очей, Ніжки від самих плечей. З павутинки робить сітку: Восени, зимою, влітку.... (Павук) Так, це – павук. Його павутина дуже тоненька, але витримує вагу у тисячі разів більшу, ніж сама. - Давайте визначимо наголос у слові «павук» • Серед лісу горбик-дім, Тисячі живуть у нім. Працелюбні ці комахи: Добрі, щирі, розумахи... (Мурахи) - Як називається гніздо, в якому живуть мурахи? Найменші мурашники розміром з жолудь, а найбільші сягають зросту дорослої людини. - Поділіть слово мурахи на склади. Назвіть перший склад. Охарактеризуйте звуки, з яких складається цей склад. • Тонкі ніжки, два крила, І за розміром мала. У кімнаті, на дворі, Рідна нам, як комарі. (муха) - Складіть і запишіть звукову схему слова «муха» на картках. (Діти звіряють складену схему із схемою на дошці) - Молодці! Ви гарно вмієте розгадувати загадки. - Як одним словом назвати павука, муху, мурах? (комахи) - Бджілка задоволена нашою роботою. 2. Гра "Назви слова". Розгляньте малюнок, який лежить на ваших партах. - Знайдіть слова, в яких заховався звук у. (гусінь, вусики, яблуко, усмішка, рука). - Складіть речення про гусінь за поданою схемою. Фізкультхвилинка. - Якою буквою позначаємо звук у? III. Робота в зошиті 1. Ознайомлення з рядковою літерою "у". Учні розглядають рукописну і друковану літери, з'ясовують, чим вони по-дібні і чим відрізняються. 3. Написання елементів, з яких складається рядкова літера «у». - З яких елементів складається буква «у»? — Мала літера "у " складається з прямої похилої палички із заокругленням внизу і палички з петлею. Починаємо писати з верхньої рядкової лінії. Пишемо пряму похилу паличку із заокругленням внизу і доводимо до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену паличку вниз до міжрядкової лінії, де вона переходить у нетлю, перетинає подовжену на нижній рядковій лінії і закінчується на середині рядка. - Пригадайте таємнички трьох «о». (однакова відстань, однаковий розмір, однаковий нахил) Спочатку учні "обводять" кілька літер у повітрі, обводять зразок елементів букви "у" в зошиті, потім пишуть самостійно рядок елементів. У наступному ряд¬ку пишуть букву "у'". Фізкультпауза. ІV. Продовження роботи в зошиті. 1. Написання буквосполучення "уа". 2. Написання букви "у" парами (безвідривно): другий елемент першої букви доводимо до верхньої рядкової лінії, звідки починаємо писати наступну букву. V. Розфарбовування малюнків. VI. Підсумок уроку. - Яку букву писали на уроці? - З яких елементів складається буква «у»? | |
| |
Переглядів: 3687 | |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
В гостях у Ганнусі |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Всього коментарів: 0 | |