Тема: Хвилеподібні лінії. Зображення малих і великих дугоподібних ліній. РЗМ Мовленнєві форми привітання і прощанняМета уроку. Закріплювати в учнів уміння орієнтуватися на сторінці зошита. Вчити їх писати хвилеподібні лінії, зображувати малі та великі дугоподібні лінії. Опрацьовувати мовленнєві форми привітання і прощання. Зба-гачувати словниковий запас учнів. Розвивати дрібні м’язи рук. Вихо-вувати у дітей культуру поведінки, ввічливість під час спілкування. |
Тема: Міжрядкова лінія. Написання півовалів, овалівМета: дати учням поняття про значення міжрядкової лінії під час письма; закріплювати вміння орієнтуватися на сторінці зошита; вправляти їх у написанні півовалів, овалів; вчити групувати предмети за кольором та формою; розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати бережне ставлення до тварин. |
Тема: Написання коротких паличок із заокругленням зверху і знизуМета: ознайомити учнів із зображенням прямих паличок із заокругленням знизу і зверху; закріплювати їх уміння орієнтуватися на сторінці зошита; розвивати дрібні м’язи кисті; збагачувати словниковий запас учнів; формувати поняття про мовлення і спілкування; виховувати акуратність, бережливе ставлення до природи. |
Тема: Зображення кривих ліній на сторінці зошита без лініюванняМета: закріплювати вміння учнів користуватися зошитом, тримати ручку; виробляти навички правильного сидіння; вчити зображувати криві лінії на сторінці зошита без лініювання; розвивати зв”язне мовлення; виховувати старанність під час написання, бережливе ставлення тварин. |
Тема: Робочий рядок, його складові частини. Проведення похилих лінійМета уроку. Вчити учнів виділяти основний рядок у зошиті, виконувати вправи у ньому; ознайомитися з написанням похилих ліній; виробляти у дітей навички правильного сидіння, вміння користуватися письмовим приладдям. Збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати. Виховувати старанність, охайність на письмі. |
Тема: Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Обведення по контуруМета: ознайомити учнів з основними правилами письма; вчити правильно тримати ручку, олівець; виробляти навички правильного сидіння , вміння розміщувати на парті зошит; вчити обводити по контуру; виховувати у дітей охайність, уважність. |
Тема: Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письмаМета:дати початкове поняття про письмове приладдя; ознайомити з правилом сидіння за партою, із зошитом для письма; розвивати вміння висловлювати свої думки і емоції, образне мислення, мовлення дітей; вдосконалювати пам’ять, увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до шкільного приладдя. |
Тема: Письмо рядкової букви цМета: - навчити правильно, каліграфічно писати рядкову букву ц; - зіставляти схоже і відмінне в її елементах з іншими буквами; - з'єднувати її в слова та склади; - розвивати спостережливість, увагу; - зміцнювати дрібні м'язи пальчиків, працювати над розвитком дрібної моторики руки; - виховувати інтерес до уроків письма. |
Тема. Письмо великої букви РМета. Навчити писати велику букву Р , поєднувати її з іншими буквами у складах та словах; удосконалювати уміння учнів списувати з рукописного тексту ; виховувати інтерес до навчання. |
Тема: Звук [е], позначення його буквою «е». Розділові знаки. Опрацювання тексту «Мамині іменини»Мета. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [е]. Вчити читати склади, слова з новою буквою. Удосконалювати навички звукового аналізу слів. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати любов до матері. |