Тема: Звук [е], позначення його буквою «е». Розділові знаки. Опрацювання тексту «Мамині іменини»Мета. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [е]. Вчити читати склади, слова з новою буквою. Удосконалювати навички звукового аналізу слів. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати любов до матері. Обладнання: каса букв,предметні малюнки, таблиці з буквами «Е», «е», К.С.Прищепа, В.Г. Лук’яненко «Тематичний словник школяра», іграшковий мікрофон, грамзапис музики, мультимедійна презентація. Хід уроку І.Організаційний момент. – Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо вітати маму Оленки і Семенка з Днем народження. Оленка першокласниця. А Семенко відвідає дитячий садочок. Сьогодні Оленка в школі на уроці навчання грамоти знайомиться з такою темою – «Звук [е],позначення його буквою «е». У нас така ж тема. Тому будемо вивчати її разом з Оленкою. Але спочатку повторимо матеріал попереднього уроку. ІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу. 1. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм». Яку букву вивчили на минулому уроці? Які звуки вона позначає? Назвіть слова в яких зустрічаються ці звуки? 2. Робота в парах(Один учень читає колонки слів,а другий слухає і навпаки). 3.Складання речення з одним із слів. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1.Відгадування загадки. Давайте допоможемо Оленці відгадати загадку. До стовця прибив хлопчина Не одну – аж три жердини. Відгадати нас він зве Що ж це вийшло?(Буква «Е») 2.Гра «Впіймай звук [е]». А в неньки, неньки Рученьки біленькі. Кругом столу ходить, Вареники робить. 3.Артикуляція звука[е]. Віднесення його до голосних. 4.Робота в групах. Гра «Добери слова зі звуком [е]». 1група добирає імена; 2група – назви міст; 3група – назви кольорів. 5.Складання звукових моделей слів: Оленка, іменини. 6.Ознайомлення з буквами «Е», «е». 7.Написання друкованих літер «Е», «е» в зошиті. ІV. Робота з букварем. 1.Звуко-складовий аналіз слів. 2.Читання складової таблиці. 3.Читання слів . 4.Робота з тематичним словником. Пояснення значення слів «море», «океан». 5.Пояснення багатозначності слова «поле». 6.Гра «Добери слово». 7.Фізкультхвилинка. а)Танок «Як на мамині іменини»; б)Вправи для очей. «Маятник» – рухи очей вправо-вліво. «Квадрат» – рухи очей по квадрату. 8.Ознайомлення з розділовими знаками. 9.Читання слів-антонімів. 10.Опрацюваннятексту «Мамині іменини». а) Читання тексту вчителем. – Про яку подія з життя Оленки ви дізнались з тексту? б) Вправляння у читанні важких слів(Слова на екрані). Словникова робота. в) Напівголосне самостійне читання. Постановка запитань учнями до змісту тексту. г) Читання «ланцюжком». Робота над змістом. ґ) Гра «Плутанина». д) Конкурсне читання. е)Читання анаграми. Нимеіни – іменини. є) Побудова асоціативного куща. – Які риси характеру ви згадуєте, коли чуєте слово «мама»? V. Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон». Чи сподобався вам урок? Чому? Яку букву ми вивчали сьогодні? Який звук вона позначає? Який він? А які ще голосні звуки ви знаєте? Скільки їх в українській мові? У кого ви побували на іменинах?Чи потрібні вам в майбутньому знання, які ви одержали на сьогоднішньому уроці? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2161 | |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
Всього коментарів: 0 | |