Урок10 Тема. Дива природи. Редагування текстівМета. Вчити дітей бачити в тексті недоліки (повтори) і виправляти їх; розвивати увагу, мислення, мовлення, пам'ять; виховувати любов і бережне ставлення до природи. Матеріали і обладнання. Малюнки: троянда, береза, заєць; зошит з розвитку мовлення. Хід уроку І. Організаційний момент. II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку. 1) Відгадайте загадки. Біла кора, тоненькі віти, Що це? Відгадайте, діти. (Береза)
Влітку сіренький, а взимку біленький. Довгі вуха має, швидко в лісі стрибає. (Заєць)
Стоїть, колихається, Червоною головою величається. Пишна, як панна, З колючими шипами. (Троянда)
2) Прочитайте тему уроку і поясніть, чому березу, зайчика, троянду можна назвати дивами природи. Сьогодні ми будемо вчитися вдосконалювати тексти.
III. Основна частина уроку. 1. Робота в зошиті з розвитку мовлення. Завдання 1. Якими словами можна замінити в тексті подані слова. Запишіть. Троянда – вона, квітка. Береза - вона, деревце. Зайчик – він, тваринка, звірок. Завдання 2. Впишіть у текст П. Вакулюка пропущені слова. Цариця квітів Троянда - велике диво природи. Вона оспівана поетами різних часів і народів. Змінювалися епохи, смаки, а троянда завжди залишалася царицею квітів. У давнину нею нагороджували доблесних воїнів. Титул королеви троянд присуджували переможицям конкурсу краси.
Фізкультхвилинка Диво, диво навкруги. Ти це диво бережи! Трава низенька-низенька, Дерева високі-високі, Вітер дерева колише-гойдає, То вправо, то вліво нахиляє. Пташка високо літає, Зайчик весело стрибає, Тихо лис десь пробіжить, Кабан під деревом сидить, Десь в барлозі спить ведмідь. Всіх звіряток ви любіть! 2. Самостійна робота учнів. Завдання 3. Прочитайте тексти, подані в зошиті. Подумайте, які в їх структурі помилки. Відредагуйте. Запишіть. Береза Береза - дуже красиве дерево. У неї білий стовбур, тоненькі, розкішні віти. З берези падають крилаті зернятка, з яких виростають нові деревця. В затінку берези приємно відпочивати. Соловейко Соловейко - найкращий співак. Співаючи, він сидить на кущі нерухомо. Взагалі ця пташка дуже рухлива. Гніздо своє вона мостить на землі або під захистом куща. Соловейка треба шукати серед чагарників у листяних лісах або біля озера чи річки. 3. Перевірка роботи. Двоє-троє учнів читають удосконалені тексти.
III. Підсумок уроку. - Чого вас навчив цей урок? - Пригадайте, ще якісь дива природи. Розкажіть про них. - Відгадайте загадки.
Цвіте синьо, лист зелений Квітник прикрашає, Хоч мороз усе побив - Його не займає. (Барвінок)
Маю жовтий вусок, Золотий колосок. Буде з мене мука Й паляниця м'яка. (Пшениця)
Золоті клубочки Обліпили квочку. (Курчата)
Хоч сам ростом невеликий, Але гарно співає. (Соловей)
- Як можна уникнути повторів одного й того ж слова? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2894 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження |
Всього коментарів: 0 | |