Тема. Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла «Хатинка на ялинці»
|
Тема: Закріплення звука і букви «Зз»Мета: -закріплювати знання дітей про звук і букву «Зз»; -удосконалювати вміння читати слова, речення та тексти з вивченою буквою; -формувати навички читання та усного мовлення; -збагачувати та розвивати мову; -виховувати позитивні риси характеру, бережне відношення до природи. |
Тема: Звук [ц], [ц’] та буква Цц. Вживання м’якого знаку в іменниках чоловічого роду одниниМета: уточнити правильної вимови [ц][ц’]; розвивати фонематичний слух, сприймання; вдосконалювати навички звуко-буквеного-складового аналізу та синтезу слів; збагачувати лексичний склад мови; вдосконалювати читання; закріпити знання з програмного матеріалу; виховувати любов до рідної мови, країни; розвивати мислення, увагу, пам’ять, самоконтроль, самостійність праці. |
Тема: Звук [ц], [ц’] та буква Цц. Вживання м’якого знаку в іменниках чоловічого роду одниниМета: уточнити правильної вимови [ц][ц’]; розвивати фонематичний слух, сприймання; вдосконалювати навички звуко-буквеного-складового аналізу та синтезу слів; збагачувати лексичний склад мови; вдосконалювати читання; закріпити знання з програмного матеріалу; виховувати любов до рідної мови, країни; розвивати мислення, увагу, пам’ять, самоконтроль, самостійність праці. |
Тема. Написання рядкової букви «ж» (же), складів, слів із нею. Списування з друкованого текстуМета: Навчити учнів писати рядкову букву «ж» (же), правильно поєднувати її з іншими буквами, удосконалювати вміння дітей аналізувати структуру рядкової літери «ж», зіставляти схоже і відмінне в її елементах з іншими буквами, закріплювати навички написання вивчених літер, з’єднань з іншими, знання про багатозначність слова; розвивати графічні навички, увагу, пам’ять, мислення; виховувати старанність, охайність, прагнення до кращого каліграфічного письма. |
Тема. Поняття про наголосМета. Закріплювати уміння учнів розрізняти слова-назви предметів, ознак, дій; закріплювати вміння дітей ділити слова на склади; ознайомити з поняттям «наголос», вчити визначати наголошений склад. Розвивати увагу, збагачувати уявлення дітей про свійських тварин та диких тварин. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, любов до природи. |
Тема. Звуки [х], [х’], букви Х,хМета: вчити читати, здійснюючи навчання грамоти аналітико-синтетичним способом, готувати базу для успішного оволодіння читанням доступних книжок; розвивати фонематичний слух дітей, забезпечити загальний розвиток учнів; виховувати в учнів почуття доброти, працелюбства, позитивного ставлення до навчальної діяльності, любов до природи. |
Тема: Звук [ж], буква «же». Звукове моделюванняМета: Ознайомити учнів з звуком [ж], який не має парного м’якого, та літерою (же), навчити артикулювати звук (ж), виділяти за змістом слова, ставити запитання до окремих речень; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння складати звукові моделі слів, схеми до речень і речення засхемами, виразне, правильне, швидке, читання і виховувати дбайливе ставлення до природи і інтерес до навчання. |
Тема: Диференціація звуків [с] – [ш]Мета: удосконалювати вміння дітей розрізняти і правильно вимовляти звуки (с) – (ш) ізольовано, в складах, словах, в реченнях, виховувати уміння визначати місце звуків у словах, порівнювати їх між собою, добирати слова із заданим звуком. Виховувати уміння добирати ознаки та дії до предмета. Розвивати фонематичні процеси (уявлення, сприймання, відтворення), слухову пам'ять, логічне мислення, почуття ритму, виховувати активність. |
Тема: Звуки [p], [p’].Позначення їх буквами Р,р («ер»). Трибажання Золотої РибкиМета: ознайомитиучнів з артикуляцією нових звуків; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити складати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення; виховувати у дітей старанність, інтерес до навчання. |