Тема: Звуки [p], [p’].Позначення їх буквами Р,р («ер»). Трибажання Золотої РибкиМета: ознайомитиучнів з артикуляцією нових звуків; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити складати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення; виховувати у дітей старанність, інтерес до навчання. Обладнання: зображення рибки, звуко-складові моделі та фішки до них,таблиця складів, маленькі рибки, пластилін, білі та червоні картки. Хід уроку: І. Організаційний момент. Стали, дітки, підтягнулись. Одне одному всміхнулись. Сіли всі рівненько, Попрацюємо гарненько. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідногоприладдя, готовність учнів до уроку. ІІ. Повторення та закріплення матеріалу. 1. Бліцопитування. Учитель швидко показує букву, учні називають її, а також звуки, що вона позначає на письмі. 2.Читання складів по складовій таблиці. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 1. Сьогодні ми з вами підемо на рибалку. (Імітування рухів, які нагадують ловіння риби). 2. Загадка. Відгадайте загадку і ви дізнаєтесь хто приніс нам на урок нову букву. Без води не може жить. Має рот, та все мовчить. ( Риба) - Молодці, до нас сьогодні прийшла золота рибка, яка буде разом з вами навчатися. Рибка наша має 3 бажання, які ми повинні виконати на уроці, а саме: - вміти знаходити звук у словах - читати склади з новим звуком - читатинові слова. За кожну правильну відповідь ви одержите маленьку рибку, а вкінці уроку подивимось на наш улов. - А яким звуком розпочинається це слово? ( Діти називаютьзвук «ер».) - Отже, сьогодні на уроці ми будемо вивчати звуки [р], [р], які позначаються літерою «ер». Ось погляньте на цю букву. IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Асоціація букви . - На що схожа ця буква? 2. Ліплення букви Р. Використовуючи пластилін діти ліплять букву Р. 3. Артикуляційні вправи. 4. Визначення місця букви у касі. 5. Гра « Назви слова» 7. Робота в зошиті. Фізкультхвилинка. Ра- ра – ра! Ра – ра – ра! – У нас розпочалася гра. Ри – ри – ри! Ри – ри –ри! – Нумо, руки догори. Вліво, вправо нахилились, Низько до землі вклонились… Присідай і випрямляйся, Разом з нами дружно грайся. Раз – два! Відпочили? До роботи дружно сіли. Читання слів та складів учителем « луною». V. Закріплення вивченого матеріалу VІ. Підсумок уроку - Яку букву вивчили на уроці? Знайдіть її в касі. - Які звуки вона може позначати? - Підрахуйте, скільки рибок ви сьогодні впіймали. Працювали всі старанно І почули у кінці, Що у нашім першім класі Діти – просто молодці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2014 | |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Київ — столиця України |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Всього коментарів: 0 | |