💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Написання рядкової букви «ж» (же), складів, слів із нею. Списування з друкованого тексту

Тема. Написання рядкової букви «ж» (же), складів, слів із нею. Списування з друкованого тексту

Мета: Навчити учнів писати рядкову букву  «ж» (же), правильно поєднувати її з іншими буквами, удосконалювати вміння дітей аналізувати структуру рядкової літери «ж», зіставляти схоже і відмінне в її елементах з іншими буквами, закріплювати навички написання вивчених літер, з’єднань з іншими, знання про багатозначність слова; розвивати графічні навички, увагу, пам’ять, мислення; виховувати старанність, охайність, прагнення до кращого каліграфічного письма.

Обладнання: зразок, малюнки журавля, лисички, мікрофон, сигнальні картки, магнітофон.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Захарійчук  М. Д. Зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення: У двох частинах: Частина друга. – К. : Грамота, 20012. – 96 с. : іл.

Хід уроку

І. Організаційна частина

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

До якого уроку ми приготувались?

у нову букву ми сьогодні вивчили? Який звук вона позначає?

Чого ви очікуєте від уроку?       ( «Мікрофон»).

ІІ. Підготовча робота

1. Оголошення теми та мети уроку.

2. Робота в зошиті. Зошит я свій відкриваю,навскоси його кладу,

Ручку я ось так тримаю, сяду рівно, не зігнусь -

До роботи я берусь.

3. Закріплення чіткої вимови нового звука. Читання вірша Лесі Вознюк «Журиться журавлик дуже…».

4. Звуко – буквенний аналіз слів «журавель».

5. Складання речень з цим словом.  – «Мікрофон».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Порівняння друкованої і писаної малої літери «ж».

2.Аналіз і написання вчителем букви «ж». Показую 2-3 рази, як писати малу букву «ж» на дошці в рядку.

3.Діти тричі обводять букву «ж» в повітрі під рахунок.

4.Робота в зошиті – 1,2 рядок, потім по черзі пишуть на дошці.

3 – 6 рядки – написання складів жи, жу, жм, жа. Лисичка - сестричка принесла в мішку свої хитрощі. Як же ми повинні поєднати букву «ж» з іншими буквами? – «Мозковий штурм». Використовуємо сигнальні картки «Так», «ні».

Фізкультхвилинка. Виконання вправ під музику «По дорозі жук».

Вправи для очей.

ІV. Робота з кросвордом. Утворення слів жук, жаба, жолудь.

V. Написання слів жменя, жар. Проводимо словникову роботу, попередження пожежі.

Фізкультхвилинка.

Пальчикова гімнастика: «Гра на піаніно», «Кішка показує кігті», «Квіточка розцвітає».

Вправа для формування правильної  постави «Жабки».

Посідали жабенята на лататті. Поховались жабки в жабуринні. Посиділи-посиділи й почали стрибати хто вище.

(Діти сидять навпочіпки, голова й руки опущені, піднімається голова, розпрямляється корпус, руки піднімаються, стрибають вгору, голова злегка відкидається назад,очі широко відкриті,усмішка, м’язи обличчя розслаблені).

VІ.Списування з друкованого тексту.

На лататті – жабенятко. Жабка сховалась у жабуринні.

V. Робота за малюнком

- Кого і що зображено?

Чим різняться?

Чи можете ви здогадатися чому дерев’яного також назвали журавлем?

Послухайте і скажіть.

Якого журавля стосується цей вірш:

Облітав журавель

Облітав журавель, сто морів, сто земель,

Облітав, обходив, крила, ноги натрудив.

Ми спитали журавля: - Де найкращая земля? –

Журавель відповідає:  - Краще рідної немає!

( П. Воронько).

Діти, Чи можете ви ще назвати випадки, коли різні предмети мають однакову назву? (Діти відповідають: ручка, коса, ключ).

VІІ. Хвилинка – цікавинка

А чи знаєте ви, де зимують журавлі? А як готуються до великих перельотів?

Журавлі перед тим , як вирушають у політ, тренуються, готуються до нього. Перельоти тривалі,тому навіть у польоті журавлям доводится відпочивати. Попереду летить ведучий журавель, але через певний час він летить у середині ключа і трішки дрімає, а його місце займає інший журавель. Потім, через певний час, і цей міняється місцем з іншим.

VІІІ.Підсумок уроку

Чого ви навчились на уроці? 

Чи справдилися ваші очікування від уроку? 

Найкраще сьогодні написали…

Активними були…



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 2874 | Рейтинг: 0.0/0
Природа Українських Карпат
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона...
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
Лікарські рослини
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]