Тема. Написання рядкової букви «ж» (же), складів, слів із нею. Списування з друкованого текстуМета: Навчити учнів писати рядкову букву «ж» (же), правильно поєднувати її з іншими буквами, удосконалювати вміння дітей аналізувати структуру рядкової літери «ж», зіставляти схоже і відмінне в її елементах з іншими буквами, закріплювати навички написання вивчених літер, з’єднань з іншими, знання про багатозначність слова; розвивати графічні навички, увагу, пам’ять, мислення; виховувати старанність, охайність, прагнення до кращого каліграфічного письма. Обладнання: зразок, малюнки журавля, лисички, мікрофон, сигнальні картки, магнітофон. Тип уроку: засвоєння нових знань. Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Захарійчук М. Д. Зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення: У двох частинах: Частина друга. – К. : Грамота, 20012. – 96 с. : іл. Хід уроку І. Організаційна частина Вже дзвінок нам дав сигнал, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо. До якого уроку ми приготувались? у нову букву ми сьогодні вивчили? Який звук вона позначає? Чого ви очікуєте від уроку? ( «Мікрофон»). ІІ. Підготовча робота 1. Оголошення теми та мети уроку. 2. Робота в зошиті. Зошит я свій відкриваю,навскоси його кладу, Ручку я ось так тримаю, сяду рівно, не зігнусь - До роботи я берусь. 3. Закріплення чіткої вимови нового звука. Читання вірша Лесі Вознюк «Журиться журавлик дуже…». 4. Звуко – буквенний аналіз слів «журавель». 5. Складання речень з цим словом. – «Мікрофон». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1.Порівняння друкованої і писаної малої літери «ж». 2.Аналіз і написання вчителем букви «ж». Показую 2-3 рази, як писати малу букву «ж» на дошці в рядку. 3.Діти тричі обводять букву «ж» в повітрі під рахунок. 4.Робота в зошиті – 1,2 рядок, потім по черзі пишуть на дошці. 3 – 6 рядки – написання складів жи, жу, жм, жа. Лисичка - сестричка принесла в мішку свої хитрощі. Як же ми повинні поєднати букву «ж» з іншими буквами? – «Мозковий штурм». Використовуємо сигнальні картки «Так», «ні». Фізкультхвилинка. Виконання вправ під музику «По дорозі жук». Вправи для очей. ІV. Робота з кросвордом. Утворення слів жук, жаба, жолудь. V. Написання слів жменя, жар. Проводимо словникову роботу, попередження пожежі. Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика: «Гра на піаніно», «Кішка показує кігті», «Квіточка розцвітає». Вправа для формування правильної постави «Жабки». Посідали жабенята на лататті. Поховались жабки в жабуринні. Посиділи-посиділи й почали стрибати хто вище. (Діти сидять навпочіпки, голова й руки опущені, піднімається голова, розпрямляється корпус, руки піднімаються, стрибають вгору, голова злегка відкидається назад,очі широко відкриті,усмішка, м’язи обличчя розслаблені). VІ.Списування з друкованого тексту. На лататті – жабенятко. Жабка сховалась у жабуринні. V. Робота за малюнком - Кого і що зображено? Чим різняться? Чи можете ви здогадатися чому дерев’яного також назвали журавлем? Послухайте і скажіть. Якого журавля стосується цей вірш: Облітав журавель Облітав журавель, сто морів, сто земель, Облітав, обходив, крила, ноги натрудив. Ми спитали журавля: - Де найкращая земля? – Журавель відповідає: - Краще рідної немає! ( П. Воронько). Діти, Чи можете ви ще назвати випадки, коли різні предмети мають однакову назву? (Діти відповідають: ручка, коса, ключ). VІІ. Хвилинка – цікавинка А чи знаєте ви, де зимують журавлі? А як готуються до великих перельотів? Журавлі перед тим , як вирушають у політ, тренуються, готуються до нього. Перельоти тривалі,тому навіть у польоті журавлям доводится відпочивати. Попереду летить ведучий журавель, але через певний час він летить у середині ключа і трішки дрімає, а його місце займає інший журавель. Потім, через певний час, і цей міняється місцем з іншим. VІІІ.Підсумок уроку Чого ви навчились на уроці? Чи справдилися ваші очікування від уроку? Найкраще сьогодні написали… Активними були… Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2874 | |
Природа Українських Карпат |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Лікарські рослини |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Всього коментарів: 0 | |