Тема: Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письмаМета:дати початкове поняття про письмове приладдя; ознайомити з правилом сидіння за партою, із зошитом для письма; розвивати вміння висловлювати свої думки і емоції, образне мислення, мовлення дітей; вдосконалювати пам’ять, увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до шкільного приладдя. Обладнання: Плакат «Правильно сиди за партою»; казковий герой Зайчик, шкільне приладдя, кольорові картки. Тип уроку: Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Сприйняття нового матеріалу та його усвідомлення. 1. Бесіда про значення письма, про важливість уміти писати. - Наш зайчик дуже зрадів, що став школярем. Цією радістю він вирішив поділитись із зайчатами сусіднього лісу, а бігти далеко. Як бути? Діти, скажіть зайчику , що треба для цього зробити. (Написати листа) Учитель коротко розповідає учням про важливість уміння писати, про значення письма, про те. Що вони робитимуть на уроках письма. 2. Ознайомлення з письмовим приладдям. - У портфелі Зайчика ручки, олівці, зошити, фломастери, підручники, але він не знає, як ними користуватися. Давайте допоможемо йому. - Погляньте на ці предмети. (Діти називають предмети та їх призначення.) – Всі названі предмети нам потрібні для навчання в школі. 3. Кольорові асоціації. – Молодці, дітки, добре всі старалися. А тепер давайте перевіримо, які у вас кольорові асоціації на такі слова: зошит, радість, весна, зима, квітка, крейда, фарби, пенал. (Діти показують картки певного кольору на дане слово. Наприклад: зима – білий і т.д.) 4. А зараз послухайте казку «Казка про олівець і ручку» Казка про олівець і ручку Жив собі поживав простий олівець. Одного дня він побачив чудову ручку. Вона була гарненька і блискуча. Підійшовши до ручки олівець каже: - Давай будемо товаришувати! - Ні ти мені не підходиш, – сказала ручка. Ти такий простий, а я особлива дуже, уже гарна і блискуча. Засумував олівець і пішов. Але на своєму шляху він помітив калюжу з блискучого чорнила . Підійшовши ближче він побачив невеличку калюжку чорнил, таких же, які в гарненької ручки. Дуже цьому зрадів і швиденько вимазався в ці чорнила і став дуже гарним.. Аж тут іде олівцю на зустріч гарненька ручка. Звернула вона увагу на красеня олівця і сказала: -Давайприятелювати! Олівець погодився. І стали вони разом, граються і веселяться. Але одного дня вони попали під зливу. Чорнила з олівця змились, він став простим. Ручка розсердилась на олівця, і пішла від нього. Потім ручка зустрічала ще дуже багато чудових олівців, але ніхто не хотів з нею товаришувати. Всі вони відповідали нашій ручці, що вони набагато краще за неї. Ручка залишилась одинокою і дуже засумувала за простим олівцем. Одного дня вони зустрілись і ручка, вибачилась і запропонувала: - Давай будемо вірними друзями! Олівець теж перепросив за брехню. І стали вони мирно жити поживати в зручному та затишному пеналі. Ось такий кінець нашої казки. (Обговорення казки) ІV. Фізкультхвилинка Важко зайчику сидіти Треба трішки відпочити. Скік – скік, скік – скік, скік – скік. Треба трішки пострибати. Скік – скік, скік – скік, скік – скік. Пострибавши, працювати. V. Ознайомлення із зошитом для письма (про № 1, № 2) - Зошит – це зшиті аркуші паперу. І сама назва говорить : зошит – зшитий. У ньому ми вчитимемося писати. Учні розглядають зошити, визначають де обкладинка, де сторінка. Розповідають, що зображено на обкладинках. VІ.Ознайомлення з правилами сидіння за партою. Учні розглядають плакат « Правильно сиди за партою». Учитель розповідає учням, як треба сидіти за партою під час письма. Учні вправляються у засвоєнні цих правил. VІІ. Підсумок уроку. Відгадування загадок. 1. Не сорочка, а зшитий, Не кущ, а з листочками (Зошит) 2. Всякий школяр його шанує, Бо він пише і малює, Хто ж цей славний молодець? Це, звичайно,… (олівець) 3. Виводить букви і слова Отака цікава штучка, В руці виблискує здаля Нова, гарненька …(ручка) - Як назвати зошит, олівець, ручку? Вірно, письмове приладдя. – Діти, вам сподобався урок? – А що саме? – Чому ми вчилися на уроці? – Молодці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3012 | |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Сонце — джерело світла і тепла |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Всього коментарів: 0 | |