Орлівський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області Урок письма в 1 класі з використанням ІКТ Учитель: Лисак Оксана Анатоліївна Слайд № 1 Тема: Письмо рядкової букви «і» Слайд № 2 Мета: Вчити учнів писати рядкову букву «і», порівнювати її з друкованою. Удосконалювати навички письма вивчених букв. Розвивати дрібні м’язи пальців, увагу, зв’язне мовлення. Виховувати старанність, ціннісне ставлення до природи. Тип уроку: урок засвоєння нових знань з використанням ІКТ. Обладнання: Сюжетні малюнки, конструктор букви «і», мультимедійна презентація. Хід уроку: І. Організація учнів до роботи. Мотивація навчальної діяльності. Слайд № 3 Пролунав шкільний дзвінок. Розпочати час урок. Всі почули: дзень-дзелень? Тож привітайтесь: Добрий день. Працюватимемо старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі Діти – просто молодці! Щоб урок пройшов не марно, Треба сісти рівно, гарно І виконувати те, Про що мова зараз йде. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Учитель: Діти, сьогодні до нас на урок завітає незвичайна гостя. Також ми навчимось писати нову літеру. ІІІ. Актуалізація опорних знань. Слайд № 4
Слайд № 5
- Восени … 3. Завдання від осені – каліграфічна хвилинка. - повтор віршів про букви А, У Голосиста буква А Мій Букварик відкрива. Не мама вона їде, А всю азбуку веде.
Ти так боїшся букву У? - Тобі признаюсь, татку, Ця буква схожа на рогатку. - запис у зошиті: А а У у Ау ау Уа уа 4. Фізкультхвилинка Слайд № 6 5. Ігрова ситуація. Слайди № 7 - 10 – Діти, послухайте історію, яка сталася нещодавно. На вулиці був дощ. Прийшовши до класу і подивившись у вікно, я побачила: як спокійні, навіть лагідні краплинки стікали по склу віконечка невеликими струмочками. Я стояла і милувалася краєвидами. Дощ дуже скоро припинився і подув прохолодний осінній вітер. Він схопив цілу купу барвистого листя і сипнув його у вікно. І листя розсипалося по класу. А на листочках завдання. Давайте виконаємо їх.
По класу в різних місцях прикріплені кленові листочки, на зворотній стороні яких надруковані склади. Учні по черзі вибирають листочок, який їм сподобався, записують на дошці склади рукописними літерами. 7. Загадка. Слайд № 11 На хвості сорока вістку принесла: Симпатична буква у слова прийшла. Засміялось сонце з неба дітворі: Ця секретна буква, скажемо хором: … («і»)! 8. Бесіда. – Який звук позначає ця буква? – Який він? Чому? ІV. Вивчення нового матеріалу.
Вірш - інсценізація. Учитель: – Ей, стовпчику! Діти: – Я не стовпчик. Учитель: – Ей, хлопчику! Діти: – Я не хлопчик. Учитель: – Хто ж ти? Діти: – Буква і. Учитель: – Що у тебе на голові, шапка? Діти: – Ні, крапка! (показують вирізаний із паперу кружечок) Слайд № 12 Учитель : Сьогодні ми вчитимемося писати малу букву «і». Порівняння друкованої та прописної букви.
Слайди № 13 – 16 Починаємо писати рядкову букву «і» від верхньої рядкової лінії вниз прямо похилою паличкою, а біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч і закінчуємо на середині рядка. Потім ставимо крапку трохи вище верхньої рядкової лінії. Лічба «раз-і, два».
Пальчик, пальчик, де ти був? Я з цим братом в ліс ходив. З цим я братом борщ варив. З цим я кашку куштував, А з найменшим заспівав. 6. Продовження роботи в зошиті. Слайди № 19 – 21 V. Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон» – Ми вчилися писати … – Мені найбільше сподобалося … Слайд № 22 Ви всі дітки – молодці, Гарно працювали! Але дзвоник пролунав, Він мені і вам сказав, Що урок вже час кінчати, Треба йти відпочивати. | |
| |
Переглядів: 5039 | |
Незвичайний стадіон |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |