Закріплення вмінь писати вивчені букви в зошиті без друкованої основи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом
Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви в зошиті без друкованої основи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Мета: закріпити й перевірити вміння учнів писати вивчені літери, поєднувати їх у слова, речення; удосконалювати уміння робити звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати увагу при списуванні з друкованого тексту; виховувати любов і бережне ставлення до природи. Обладнання: малюнок-пазл, зображення рослин Тип уроку. Комбінований Основний зміст уроку
І. Організація класу.Повторення девізу: Пишемо каліграфічно, правильно, швидко ІІ. Повторення та закріплення вивченого. Гра « Пазл » Завдання, які потрібно виконати, щоб відкрити малюнок: 1. Гра «Букви заховались» Знайти букви, які заховались, і записати їх у зошит 2. Гра «Переплутанка» Прочитати слова і записати їх у зошит під диктовку: каМ, тоЛі , нЛьо - Ще одне слово ми дізнаємось, відгадавши загадку: Вони з’являються уліті – Наче сині очі в житі. ( Волошки ) 3. Поділити записані слова на склади. Два слова колективно, а два – самостійно. Діти, в яких на малюнку зображена конячка, додатково визначають у цих словах ще й наголос. 4. Звуко – буквений аналіз слова. - Яке слово серед записаних зайве? Чому? - Запишіть його і виконаємо звуко-буквений аналіз. ІІІ. Написання речення під диктовку. - Ось ми і відкрили наш Пазл. Хто зображений на малюнку? - Вінні – Пух дуже полюбляє складати невеличкі віршики. Давайте і ми спробуємо повіршувати. Нехай пам’ятає кожна … (дитина) Здоров’я дарує людині … (шипшина) - Пригадайте чим корисна шипшина. - Де росте шипшина? ( запис речення « Шипшина росте у лісі. » під диктовку.) ІV. Списування з друкованого тексту. 1. Читання та аналіз тексту. - Діти, у яких на малюнку зображений дельфін, можуть починати списувати. А решта дітей подумайте, яка буква загубилась у реченнях. V. Розмальовування малюнка VІ. Підсумок уроку - Що на уроці вам сподобалось найбільше? - Що викликало труднощі? | |
| |
Переглядів: 5725 | |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами |
Всього коментарів: 0 | |