Тема. Перевірка навичок письма великих і рядкових літер. Письмо під диктовку. Списування з друкованого текстуМета: Закріпити і перевірити навички учнів писати вивчені рядкові і великі букви, поєднувати їх у склади і слова; удосконалювати навички звуко – буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів, їх активний словник; розвивати фантазію, увагу під час списування з друкованого тексту та під час письма під диктовку; виховувати старанність, охайність при письмі. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Повторення знань про звуки і букви. Вправа « Незакінчене речення ». - Перевіримо, чи добре ви знаєте букви та звуки. Продовжить речення. . Букви можуть позначати приголосні і …( голосні звуки). . Крапочкою позначають …( голосні ). . Голосні звуки на письмі позначають такі букви..( а, и, і, е, о, у). . Однією рискою позначається … ( тверді, приголосні звуки ). . Двома рисками позначають …( м’які приголосні звуки). . Назвіть пом’якшені звуки( м, п, ш, к,в). . Завжди м’який звук позначає буква…( « йот » ). . Букви ї… ( завжди позначає два звуки [ йі ] . 2. Повторення гігієнічних правил письма. 3. Каліграфічна хвилинка. - Давайте згадаємо, які ми вивчили букви, що позначають голосні звуки? - Запишемо їх. - Які букви, що позначають приголосні звуки, вам відомі ? - Утворіть склади і запишіть їх. ІІІ. Повідомлення теми завдань уроку. - Сьогодні на уроці ми повторяємось у написанні раніше вивчених букв та виконаємо багато цікавих вправ. ІV. Робота над матеріалом уроку. 1. Гра « Буква заблукала» ( на магнітну дошку розставляються букви ). Букви, що позначають голосні звуки : АРЕСУИР Букви, що позначають приголосні звуки : НКІВТОЛП. ( Діти виправляють помилки, вставляють букви на місця). 2. Гра « З’єднай предмет і букву». Вовк, орел, собака, їжак, яблуко, акула. - З’єднай предмет і букву, з якої починається слово. - Назвіть букву, що позначають голосні звуки. - Назвіть букву, яка завжди позначає два звуки. 3. Звуко – буквений аналіз слів. Перша група виконує аналіз слова, що є назвою фрукта. Друга – слова, що є назвою домашньої тварини. Третя – слова. Що є назвою птаха. 4. Буквений диктант. О з т В П є и У К ш 5. Запис складів і слів під диктування. єм, єв, єн, єл, єс своє, єнот, радіє, малює. - Скільки звуків позначає буква є? Доведіть. V. Закріплення і систематизація знань. 1. Записати правильно речення. Тато купив Тимкові велосипед. Оксанка і тато на виставі. 2. Гра « Склади букву ». ( Кожного учня три палички для лічби). - Які букви можна скласти з трьох паличок? - Запишіть ці букви рукописним шрифтом. НКИАП 3. Гра « Мікрофон по колу ». - Назвіть слово з записаною буквою. 4. Самостійна робота на картках. - Встав пропущену букву л… лька пісн… кул…ка бабус… …линка …кір зозул… парпсол…ка - Які букви ви вставили? ( я, ь). - Назвіть слова, у яких ви вставили букву я . - Назвіть слова, у яких ви вставили букву ь. VІ. Підсумок уроку. 1) – Які завдання ви виконували на уроці? - Що було роботи легко? - З чим виникли труднощі? 2) Хвилинки – веселинки. . Що стоїть посеред « землі »? . Чим закінчується « літо» і починається « осінь»? . Що ми чуємо на початку « уроку »? . Що у « чоловіка » і « ворона » зустрічається двічі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4345 | |
Мистецтво оригамі |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Правила поведінки у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |