Урок 24 (письмо) Тема: Підготовка до написання букв. Письмо петлеподібних елементів у напрямку "вгору-вниз" (/-раз) та в напрямку "вниз-угору" (раз-/)Мета: вчити учнів писати нові елементи: верхню та нижню петлі; поєднувати елементи між собою верхнім з'єднанням, виконувати звуковий аналіз слів, відгадувати загадки; закріплювати навички орієнтування у сітці робочого зошита, правильної посадки за партою під час письма, тримання ручки та розташування зошита; узагальнити знання про народні та авторські казки; вчити дітей сприймати казки як джерело знань, мудрого порадника в житті; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, логіку, спостережливість, дрібну моторику руки; розширювати світогляд; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до книги. |
Урок и 23 (читання) Тема: Звуковий аналіз вимовлених слівМета: учити учнів виконувати частковий звуковий аналіз слів, виділяти голосні у складі слова, перші й останні звуки у словах, моделювати слова, позначати звуки у схемах слів, виконувати самостійну роботу; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух; вчити правильно поводитись на природі. |
Урок 22 (письмо) Тема: Підготовка до написання букв. Письмо малих овалівМета: вчити учнів писати нові елементи: овал, петлю, що не виходить за межі робочого рядка; закріпити вміння орієнтуватися в сітці робочого зошита, правила посадки під час письма, тримання ручки, розташування зошита на парті, виконувати складовий та звуковий аналіз слів, вміння складати речення за поданою схемою, працювати самостійно та колективно; розвивати вміння аналізувати елементи, з яких складається завдання, увагу, мовлення, дрібну моторику руки; виховувати охайність під час виконання письмових робіт, працелюбність. |
Урок 21 (читання) Тема: Тверді та м'які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м'яких приголоснихМета: учити розрізняти тверді й м'які приголосні, виділяти їх на початку і в кінці слова, моделювати слова, позначати звуки у схемах слів; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух учнів; виховувати гуманні почуття. |
Урок 19 (читання) Тема: Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. "Загадки на згадку"Мета: здійснити перехід від виділення зі слова окремих звуків до повного звукового аналізу невеличких слів; формувати в учнів аналітико-синтетичні вміння; ознайомити з найпростішими жанровими особливостями загадок та їх призначенням; розвивати фонематичний слух, образне, логічне мислення; виховувати кмітливість, спостережливість, інтерес до книги. |
Урок 20 (письмо) Тема: Підготовка до написання букв. Письмо малих та великих півовалів. Урок-казкаМета: ознайомити учнів з новими елементами рукописних букв: малим та великим лівими півовалами; закріплювати вміння дітей писати вже знайомі графічні елементи, орієнтуватися у сітці робочого зошита, правила посадки під час письма, тримання ручки, розміщення зошита на парті; вміння виконувати складовий та звуковий аналіз слів, працювати самостійно та колективно; розвивати вміння аналізувати елементи, з яких складається завдання; увагу, мовлення, фантазію та уяву, дрібну моторику руки; привчати до охайності під час виконання письмових робіт, виховувати працелюбність, співчупя до ближнього, бажання допомогти тому, хто цього потребує. |
Урок 17 (читання) Тема: Уявлення про голосні та приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками (фішками)Мета: дати дітям практичне уявлення про голосні та приголосні звуки, з яких складаються слова; навчити розрізняти їх за звучанням та способом вимови, позначати умовними знаками; продовжити ознайомлення з артикуляційними органами, вести спостереження за їх роботою під час вимови різних звуків; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух; виховувати любов до рідної мови, повагу до імені іншого. |
Урок 18 (письмо) Тема: Робочий рядок та його складові частини. Письмо коротких паличок із заокругленнями зверху і знизуМета: закріпити вміння учнів писати графічні елементи, орієнтуватися в сітці робочого зошита, правила посадки під час письма, тримання ручки, розміщення зошита на парті, виконувати складовий та звуковий аналіз слів, вміння складати речення за поданою схемою; працювати самостійно та колективно; розвивати вміння аналізувати елементи, з яких складається завдання; увагу, мовлення, дрібну моторику руки; виховувати охайність під час виконання письмових робіт, працелюбність. |
Урок 16 (письмо) Тема: Сітка зошита. Письмо прямих паличок із заокругленням знизу і зверхуМета: вчити учнів писати нові елементи: велику дугоподібну лінію, коротку пряму із заокругленням вгорі та внизу, довгу пряму із заокругленням угорі та внизу, виконувати складовий та звуковий аналіз слів, називати наголошений та ненаголошений склад у словах, працювати в групах; закріплювати навички орієнтування в сітці робочого зошита, правильної посадки за партою під час письма, тримання ручки та положення зошита; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, увагу, уяву, мовлення, спостережливість, дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи, тварин. |
Урок 15 (читання) Тема: Мовні і немовні звуки. Органи мовленняМета: дати дітям практичне уявлення про звуки мовлення у зіставленні з немовними звуками; ознайомити з основними органами мовлення; організувати спостереження учнів за їх роботою; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух; виховувати любов до рідної мови. |