Урок 34 (письмо) Тема: Письмо рядкової та великої букви 0, оМета: ознайомити учнів з рукописними буквами 0, о, вчити писати нові букви, з'єднувати їх з вивченими буквами; розвивати навички звукового аналізу; зв'язне мовлення дітей, спостережливість; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати старанність, охайність. |
Урок 33 (читання) Тема: Звук [о]. Позначення його буквами 0, оМета: ознайомити дітей зі звуком [о] і буквами 0, о, що його позначають; вчити правильно артикулювати цей звук, виділяти його у словах; вправляти в читанні складів та слів з буквою о; удосконалювати навички складання речень за схемами, звукового аналізу слів; розвивати вміння слухати; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей почуття дружби й товариськості. |
Урок 32 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви уМета: продовжувати формувати поняпя про букву як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з написанням рядкової букви у, вчити писати її окремо та у поєднанні з іншими елементами та вивченими буквами; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення учнів, графічні навички, дрібну моторику руки; виховувати працьовитість, інтерес до рідної мови. |
Урок 31 (читання) Тема: Звук [у]. Позначення його буквами У, уМета: продовжувати формувати поняпя про букву У, як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з буквами У, у і звуком [у]; вчити знаходити і чути звук [у] в мовленні, виділяти і знаходити букву в звукових моделях слів; моделювати букву; продовжити роботу над формуванням умінь визначати наголос, називати послідовно звуки у слові, будувати його звукову модель; вчити зливати звуки; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком, збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів; виховувати любов та бережливе ставлення до природи, вміння поводитись у скрутній ситуації. |
Урок 30 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви а. Розвиток зв'язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів
|
Урок 29 (читання) Тема: Звук [а]. Позначення його буквами А, аМета: формувати поняття про букву як знак для позначення відповідного звука; ознайомити дітей з буквами А, а і звуком [а]; вчити знаходити і чути звук [а] в мовленні, виділяти і знаходити букву в звукових моделях слів, моделювати букву; продовжити роботу над формуванням умінь визначати наголос, називати послідовно звуки у слові, будувати його звукову модель; ознайомити з розділовим знаком у кінці речення - знаком оклику; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів; виховувати співчутливість, турботливість, бажання правильно харчуватися. |
Урок 28 (письмо) Тема: Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна роботаМета: перевірити вміння учнів орієнтуватися на сторінці робочого зошита, правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити навички написання основних графічних елементів підготовчого періоду; самостійно зображувати, розташовувати їх на робочому рядку; розвивати творчі здібності; вміння учнів аналізувати елементи літер; пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, спостережливість; дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя. |
Урок 27 (читання) Тема: Підготовка до виконання перевірної роботи. Робота з дитячою книжкою. І. Малкович "Отакий роззява!"Мета: закріпити знання, уміння і навички, набуті учнями за добукварний період; учити вимовляти питальні речення; ознайомити з особливостями прозивалок; розвивати фонематичний слух, виразність мовлення; виховувати самостійність, тактовність, інтерес до книги. |
Урок 26 (письмо) Тема: Закріплення вмінь писати вивчені елементи буквМета: закріплювати вміння орієнтуватися в робочому зошиті, аналізувати та писати вивчені елементи, виконувати звуковий аналіз слів, відгадувати загадки, навички правильної посадки за партою під час письма, тримання ручки та розташування зошита; розвивати вміння учнів аналізувати елементи літер, пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, спостережливість, дрібну моторику руки; позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя. |
Урок 25 (читання) Тема: Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра "Поле чудес"Мета: учити дітей виконувати повний звуковий аналіз слів, виділяти звуки в складі слова, моделювати слова й речення, формувати поняття про слова, що мають декілька значень, а також про те, що один і той самий предмет можна назвати по-різному; вчити виконувати самостійну роботу; розвивати мовлення першокласників; артикуляційні вміння, фонематичний слух; виховувати уважність. |