Показано матеріалів: 271-280
Урок 54 (читання) Тема: Звуки [с], [с']. Позначення їх буквами С, с ("ео)Мета: ознайомити учнів з буквою С ("ес"), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з анаграмами, вдосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Урок 53 (письмо) Тема: Письмо великої букви Л ("ел")Мета: вчити писати велику букву Л ("ел"); формувати вміння диференційованого написання великих і малих букв; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. |
Урок 52 (читання) Тема: Закріплення знань про звукові значення букви л ("ел")Мета: закріпити звукове значення букви л "ел"; удосконалювати вміння читати речення і зв'язні тексти з вивченими буквами; продовжувати роботу над формуванням умінь зіставляти звукові моделі та малюнки; розвивати аналітико-синтетичні вміння зі звуками і буквами; виховувати бережливе ставлення до іграшок. |
Урок 51 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви л ("ел"). Складовий диктантМета: вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, фонематичний слух, мислення, увагу, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, бережливе ставлення до всього живого. |
Урок 50 (читання) Тема: Звуки [л], [л']. Позначення їх буквами Л, л ("ел")Мета: вчити учнів правильно вимовляти звуки [л], [л'], позначати їх літерами Л, л ("ел"); закріплювати вміння розрізняти функціональне значення звука і букви, виробляти навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, естетичні смаки; виховувати бережливе ставлення до тварин. |
Урок 49 (письмо) Тема: Письмо великої букви В ("ве") у поєднанні з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за малюнкомМета: вчити учнів писати велику букву В (ве), буквосполучення та склади з нею; закріплювати вміння учнів писати малу букву в і поєднувати її у словах з іншими буквами, списувати з друкованого шрифту, складати розповідь за малюнком; повторити вживання великої букви; розвивати в дітей зв'язне мовлення, фонематичний слух, спостережливість, дрібну моторику руки; виховувати охайність, старанність, любов та бережливе ставлення до природи. |
Урок 48 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви в ("ве"), складів, слів із неюМета: вчити писати малу букву в ("ве"), поєднувати її з іншими буквами; продовжувати формувати раціональні рухи рукою під час письма в рядку, правильність поєднання під час письма складів; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. |
Урок № 47 (читання) Тема: Звук [в]. Позначення його буквами В, в ("ве")Мета: ознайомити учнів з артикуляцією звука [в] та буквою, що його позначає; вчити виконувати звуко-буквений аналіз слів, читати склади і слова з вивченими буквами; розвивати мовлення учнів, уміння слухати, відтворювати прослухане; виховувати допитливість, бажання дотримуватися правил дорожнього руху. |
Урок 46 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви и ("єн"), складів, слів із нею. Письмо великої букви Н ("єн")Мета: вчити учнів писати малу букву н ("єн") та велику букву Н ("єн"), склади та слова з нею; з'єднувати її з іншими буквами у словах; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів, складати звукові схеми; удосконалювати знання назв елементів букв; виробляти навички правильного сидіння, вміння користуватися письмовим приладдям; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в дітей старанність, любов і повагу до українського народу. |
Урок 45 (читання) Тема: Звуки [н], [н'] Позначення їх буквами Н, н ("єн")Мета: ознайомити дітей зі звуками [н], [н'] і буквою Н ("єн"), з артикуляцією цих звуків; вчити правильно артикулювати звук, виділяти його у словах; формувати навички читання складами; удосконалювати навички читання, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати вміння робити звуко-буквений та звуко-складовий аналіз слів; виховувати у дітей почупя дружби й товариськості, старанність, бажання активно працювати. |