Показано матеріалів: 251-260
Урок 74 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви т ("те"), складів та слів із неюМета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви т ("те"), писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати мовлення, увагу, мислення, інтелектуальні здібності; виховувати чуйність, доброту, гуманне ставлення до всього живого, бажання працювати. |
Урок 73 (читання) Тема: Звуки [т], [т']. Позначення їх буквами Т, т ("те")Мета: ознайомити учнів з буквами Т, т ("те"), їх алфавітною назвою та звуковим значенням; виробляти навички читання складів, слів з буквою m ("те"); розвивати логічне мислення та увагу учнів; виховувати доброзичливість та бажання допомагати іншим. |
Урок 72 (письмо) Тема: Письмо великої букви Р ("ер"). Списування з друкованого шрифтуМета: вчити учнів писати велику букву Р ("ер"), закріплювати їх уміння з'єднувати букви в словах, виконувати звуко-складові моделі, списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. |
Урок 71 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви Р, р ("ер")Мета: формувати навички читання слів і речень з вивченою буквою, вдосконалювати навички побудови звуко-складових моделей; розвивати зв'язне мовлення, спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до хліба, важкої праці хліборобів. |
Урок 70 (читання) Тема: Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. М. Стеценко "Гіркий апельсин"Мета: повторити і закріпити знання про вивчені букви; вдосконалювати навички читання, збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати у дітей бережливе ставлення до пташок. |
Урок 69 (письмо). Тема: Письмо рядкової букви р ("ер"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву р ("ер"), поєднувати її з іншими буквами; продовжувати виробляти навички звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, мислення, дрібну моторику руки; виховувати старанність під час письма. |
Урок 68 (читання) Тема: Звуки [р], [р']. Позначення їх буквами Р, р ("ер")Мета: ознайомити учнів з артикуляцією нових звуків; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
Урок 67 (письмо) Тема: Велика буква П ("пе"). Написання імен з великої літериМета: вчити дітей писати велику букву П ("пе"), закріплювати вміння з'єднувати букви у словах; виконувати звуко-складові моделі; списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. |
Урок 66 (читання) Тема: Закріплення знань про букви П, п ("пе"), їх звукове значенняМета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з вивченою буквою, складати звукові моделі слів; розвивати зв'язне діалогічне мовлення, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до дерев. |
Урок 65 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви п ("пе"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву п ("пе"), склади, слова з нею, поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати виробляти навички складання звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення, пам'ять, дрібну моторику руки; виховувати старанність під час письма, бережливе ставлення до пташок. |