Урок 65 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви п ("пе"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву п ("пе"), склади, слова з нею, поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати виробляти навички складання звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення, пам'ять, дрібну моторику руки; виховувати старанність під час письма, бережливе ставлення до пташок. Обладнання: аркуші паперу; олівці; предметні малюнки (пенал, телевізор, автобус, хліб); каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Мотивація навчальної діяльності Гра "Мовчанка" Урок сьогодні в нас незвичний. Фантазуватиме весь клас. Ви аркуш паперу візьміть всі швидше І намалюйте... На дошці - малюнки: пенал, телевізор, автобус, хліб. Учні з перших звуків складають слово птах і малюють його на своїх аркушах. - Кого ви намалювали? - Назвіть перший звук у слові птах. - Дайте характеристику цьому звукові. - Яким він ще може бути? Наведіть приклади. - Якою буквою він позначається на письмі? - Покажіть цю букву в касі. - Яку букву ви будете вчитися писати на уроці? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви будете вчитися писати рядкову букву р ("ер"), поєднувати її з іншими літерами, складати звуко-складові моделі слів, будувати речення. А також ми поговоримо про птахів, про їх користь для людей, про те, що треба робити, щоб пташині голоси було чути і взимку. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Розглядання малюнка папуги - Яку пташку зобразив художник? - Що вам відомо про папугу? Папуга - тропічний птах з яскравим і різнобарвним пір'ям, який може наслідувати звуки й вимовляти слова. 2 Складання звукових моделей слів папуга, пилка 3 Підготовка руки до письма. Графічні вправи Фізкультхвилинка 4 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку та розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 5 Демонстрування зразка букви 6 Порівняння друкованої й рукописної малої букви л ("пе") 7 Пояснення написання букви - Рядкова буква я ("пе") складається з двох коротких прямих ліній, з яких друга має заокруглення вгорі і внизу. Алгоритм написання рядкової букви я ("пе") 1. Починаємо писати від верхньої рядкової коротку пряму лінію вниз на себе до нижньої рядкової -? 2. Трішки вище середини першого елемента пишемо другий елемент -? 3. Ведемо вгору -? 4. Заокруглюємо праворуч -? 5. Торкаючись верхньої рядкової лінії, ведемо коротку лінію вниз на себе до нижньої лінії робочого рядка -? 6. Заокруглюємо праворуч -? 7. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка - Пишемо під рахунок раз, і-два-і. 8 Письмо елементів рядкової букви л ("пе") у повітрі, на дошці, в зошиті - У яких вивчених буквах зустрічалися ці елементи? 9 Письмо букви в повітрі, в зошиті Гра "Впіймай м'ячик і назви слово" 10 Письмо слова план - Скільки складів у цьому слові? Чому? - Наведіть приклади слів з одним складом. 11 Письмо слова пава - Складіть речення з цим словом. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 12 Письмо слова слів - Чий спів ми можемо почути? - Як називають людину, яка співає? - А яких співучих птахів ви знаєте? 13 Хвилинка доброти - На вашу думку, як зараз живеться пташкам? Чому? - А що слід робити, щоб пташині голоси і взимку було чути, ви скажете, прослухавши вірш С. Жупанина "Що просив горобчик?" Скрізь мороз лютує, Віхола танцює, А горобчик між снігами Мерзне, голодує. Залітай до хати, їжі в нас багато: Ось халва і мандарини. Ось горіхи й апельсини. Можеш вибирати. А горобчик мовив: - Все у вас чудове, Та мені лиш крихту хліба Дайте в день зимовий. - Доповніть речення новими словами. V. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати сьогодні на уроці? - Напишіть її на дошці. - Який звук вона позначає на письмі? На дошці записані слова з пропущеними літерами. Учні мають прочитати їх, запам'ятати слова з вивченою буквою, по пам'яті відновити. Сл_в_, п_вн_к, п_в_, сн, л_пк_, п_лк_ - Про яких птахів ми говорили на уроці? - Яких пташок ви можете сьогодні зустріти? - Як зараз живеться пташкам? Чому? - Як ми можемо допомогти пташкам? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2681 | |
Аплікація із рослинних форм |
Знайомтесь — клавіатура |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Жива і нежива природа |
Фантастичні образи |
Всього коментарів: 0 | |