Урок 66 (читання) Тема: Закріплення знань про букви П, п ("пе"), їх звукове значенняМета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з вивченою буквою, складати звукові моделі слів; розвивати зв'язне діалогічне мовлення, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до дерев. Обладнання: предметні малюнки (груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко), звуко-складові моделі та фішки до них, складова таблиця, каса букв. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування - Яку букву вивчали на минулому уроці? - Знайдіть її в касі букв і покажіть. - Які звуки вона позначає на письмі? 2 Гра "Впіймай слово" Вранці тато з магазину Приніс дітям пластиліну. Здивувалася Поліна: - І нащо мені ця глина?... - Пластилін пом'яв Пав лусь, До сестрички посміхнувсь - І в руках у нього виник, Мов живий, червоний... (півник). І. Січовик Учні називають слова зі звуком [п], вказують їх позицію у слові. III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ми будемо читати склади, слова, речення з вивченою буквою. Попрацюємо над виразним читанням речень, складанням діалогів. Поміркуємо над вчинком головного героя тексту, який прочитаємо на уроці. IV. Закріплення навичок читання складів та слів 1 Робота зі складовою таблицею а о У и і п па пі пл плу ПК пко ПКИ спл спла сплі впл впло впли - Прочитайте записані склади. - Які склади пропущено? Читання складів горизонтально, вертикально з нарощуванням темпу. 2 Читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі - Яким словам відповідають подані моделі? На дошці - звукові моделі слів: сосна, сопілка, півник. Фізкультхвилинка Руки вгору підіймаєм, А тоді їх опускаєм, А тоді скоріш, скоріш Тупай, тупай веселіш. V. Робота за Букварем Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) Сидять маленькі совенята. Раз - розплющили оченята. Подивилися навколо. Потім - вгору і додолу. Оченята - блим, блим, блим! Відпочити треба їм! Вправо, вліво оченята Повертали совенята. Совенята будуть спати, А ми будемо читати. 1 Робота в парах. Складання діалогу за текстом Букваря 2 Розглядання малюнка, складання речень до нього, побудова графічних моделей 3 Читання речень, поданих рукописним шрифтом - Прочитайте питальне речення. - Дайте відповідь на нього. VI. Підсумок уроку - Про кого ми читали на уроці? - Що спільного у словах Пилип, Панас, Павлик, Полінкаї - Які чарівні слова ви використовували у своїх діалогах? - Що означає вислів бережливе ставлення до дереві Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1943 | |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Бджілка мала, та й та працює |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Всього коментарів: 0 | |