Показано матеріалів: 231-240
Урок 93 (письмо) Тема: М'який знак. Написання ь (м'якого знака) у кінці слівМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, зіставляти кількість звуків та букв у словах, складати речення за схемою; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять дітей, уміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими; виховувати охайність при письмі, вимагати дотримання норм каліграфічного письма. |
Урок 95 (письмо) Тема: Продовження теми попереднього уроку. Написання під диктовку слів з м'яким знаком у різних позиціяхМета: удосконалювати вміння дітей записувати слова і речення під диктовку, складати схеми до речень; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, мислення, інтелектуальні здібності, формувати навички самоконтролю; виховувати бережливе ставлення до природи; прищеплювати бажання пізнавати нове, бути освіченою людиною. |
Урок 92 (читання) Тема: Буква ь (м'який знак). Позначення ним м'якості приголоснихМета: ознайомити учнів з буквою, її назвою; вчити читати склади, слова з буквою ь (м'який знак); удосконалювати вміння учнів робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас дітей; розвивати увагу, мислення, фонематичний слух, зв'язне мовлення, спостережливість, пізнавальний інтерес; виховувати охайність, естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, тварин. |
Урок 91 (письмо) Тема: Письмо великої букви 3 ("зе"). Письмо слів із пропущеними літерамиМета: навчити писати велику букву 3 ("зе"), склади, слова з нею, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими буквами; розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення та любов до природи. |
Урок 90 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви з ("зе"), складів та слів із неюМета: навчити писати рядкову літеру з ("зе"), склади, слова з нею; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими буквами, увагу, спостережливість, кмітливість; працювати над розвитком в учнів зв'язного мовлення; виховувати в дітей охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення та любов до природи. |
Урок 89 (читання) Тема: Звуки [з], [з']. Позначення їх буквами 3, з ("зе")Мета: ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою "зе"; удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-складовий аналіз слів; закріпити вміння учнів виділяти у словах звук; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати вміння будувати власне висловлювання; розвивати уяву, навички виразного читання, інтонування окличних речень, увагу, мислення, спостережливість; виховувати гуманні почуття, естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, тварин. |
Урок 88 (письмо) Тема: Закріплення знань учнів про вивчені букви. Списування з друкованого текстуМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас дітей, вміння записувати слова і речення під диктовку; закріплювати навички писати рядкові та великі літери, поєднувати їх у словах і реченнях під диктовку, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, увагу, пам'ять, образне мислення та мовлення; виховувати охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення до природи, почуття відповідальності за збереження довкілля. |
Урок 87 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Д, д ("де"), звуки [д], [д']Мета: узагальнити та закріпити знання учнів про звуки [д], [д'] та позначення їх буквою д ("де"); закріпити вміння виділяти у словах звуки [д], [д']; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, виробляти навички читання зв'язного тексту; розвивати навички виразного читання, фонематичний слух, зв'язне мовлення учнів; виховувати естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, бажання працювати, стимулювати бажання пізнавати нове. |
Урок 86 (письмо) Тема: Повторення вивчених букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв'язного мовленняМета: закріпити знання учнів про букви; удосконалювати вміння учнів писати букви, склади та речення під диктовку; розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати уважність, охайність, бережливе ставлення до природи. |
Урок 85 (читання) Тема: Продовження засвоєння звуків [д], [д'], букв Д, д ("де")Мета: продовжити роботу над засвоєнням букв Д, д ("де"), звуків [д], [д']; удосконалювати вміння складати речення з поданими словами; розвивати мислення, увагу та мовлення учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи. |