Урок 90 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви з ("зе"), складів та слів із неюМета: навчити писати рядкову літеру з ("зе"), склади, слова з нею; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими буквами, увагу, спостережливість, кмітливість; працювати над розвитком в учнів зв'язного мовлення; виховувати в дітей охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення та любов до природи. Обладнання: фішки для звукових моделей; предметні малюнки: верболіз, замок і замок; картки з друкованими і рукописними буквами; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1 Бесіда - Яку букву вивчили на уроці читання? - На що вона схожа? - Які звуки вона позначає на письмі? 2 Повторення вивченого на уроці читання висловлювання - Буква "зе" на письмі може позначати два приголосних звуки: твердий [з] і м'який [з*]. 3 Гра "Впіймай звук" У полі, в лісі проживають, А хатиноньки не мають - Довговухі стрибунці, Сірі й білі є зайці. Взимку від лисиць тікають, їстоньки собі шукають: Обгризають верболіз, Кору кленів і беріз. В. Бутрім 4 Словникова робота - Що обгризають зайці взимку? (Верболіз) Верболіз - високий кущ або невелике дерево з довгими блискучими гілками і вузьким листям, що росте зазвичай у вологих місцях. 5 Звуко-буквений аналіз слова верболіз III. Повідомлення теми та завдань уроку - На цьому уроці письма ви навчитесь писати рядкову літеру з ("зе"), а також склади і слова з нею. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування та порівняння друкованої літери з відповідною їй рукописною, з раніше вивченими літерами 2 Показ і пояснення вчителем написання букви на дошці - Рядкова буква з ("зе") складається з двох елементів: маленького правого півовала і великого правого півовала, що переходить у петлю. Алгоритм написання рядкової букви з ("зе") З "Письмо" букви у повітрі V. Робота в зошиті 1 Написання букви по пунктирах зразка, потім - самостійно до кінця рядка 2 Написання складів і слів (звертається увага на з'єднання букви з іншими буквами) Пальчикова гімнастика VI. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 1 Гра "Вгадай букву" Учні вгадують букву за першим елементом й дописують інші елементи. 2 Списування з дошки - Спишіть. Підкресліть букви, між якими стоїть буква з ("зе"). Зірка, зошит, візок, морозиво, озеро, залізо. Фізкультхвилинка 3 Робота над загадкою Нелегку я службу маю - Мовчки дім охороняю. Будь-хто в хату потрапля Без надійного... (замка). В. Степанов - Назвати слово-відгадку до цієї загадки вам допоможе спостережливість. Поміркуйте, що є в дверях кожного будинку або квартири? (Замок) На який звук починається слово? А зараз послухайте, яке значення може мати ще слово замок. (Слово-відгадка означає: пристрій для замикання дверей у приміщенні, застібка в намисті браслета, металева або пластмасова застібка для одягу, папок, портфелів.) 4 Вправа "Думай про наголос" - Подивіться на речення, яке записане на дошці, і подумайте, в яких словах треба правильно поставити наголос. Прочитайте це речення вголос і поясніть, чому саме так ви визначили наголос. Двері замку були на замку. 6 Складання речень за схемою VII. Підсумок уроку - Яку букву навчилися сьогодні писати? - Чи важко було писати цю букву? - Які слова з цією літерою ви писали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2319 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Народні традиції і здоров'я |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Всього коментарів: 0 | |