💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо рядкової букви з ("зе"), складів та слів із нею

Урок  90 (письмо)

Тема: Письмо рядкової букви з ("зе"), складів та слів із нею

Мета: навчити писати рядкову літеру з ("зе"), склади, слова з нею; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими буквами, увагу, спостережливість, кмітливість; працювати над розвитком в учнів зв'язного мовлення; виховувати в дітей охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення та любов до природи.

Обладнання: фішки для звукових моделей; предметні малюнки: верболіз, замок і замок; картки з друкованими і рукописними буквами; робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1 Бесіда

- Яку букву вивчили на уроці читання?

- На що вона схожа?

- Які звуки вона позначає на письмі?

2 Повторення вивченого на уроці читання висловлювання

- Буква "зе" на письмі може позначати два приголосних звуки: твердий [з] і м'який [з*].

3 Гра "Впіймай звук"

У полі, в лісі проживають,

А хатиноньки не мають -

Довговухі стрибунці,

Сірі й білі є зайці.

Взимку від лисиць тікають, їстоньки собі шукають:

Обгризають верболіз,

Кору кленів і беріз.

В. Бутрім

4 Словникова робота

- Що обгризають зайці взимку? (Верболіз)

Верболіз - високий кущ або невелике дерево з довгими блискучими гілками і вузьким листям, що росте зазвичай у вологих місцях.

5 Звуко-буквений аналіз слова верболіз

III. Повідомлення теми та завдань уроку

- На цьому уроці письма ви навчитесь писати рядкову літеру з ("зе"), а також склади і слова з нею.

IV. Вивчення нового матеріалу

1 Демонстрування та порівняння друкованої літери з відповідною їй рукописною, з раніше вивченими літерами

2 Показ і пояснення вчителем написання букви на дошці

- Рядкова буква з ("зе") складається з двох елементів: маленького правого півовала і великого правого півовала, що переходить у петлю.

Алгоритм написання рядкової букви з ("зе")

З "Письмо" букви у повітрі

V. Робота в зошиті

1 Написання букви по пунктирах зразка, потім - самостійно до кінця рядка

2 Написання складів і слів (звертається увага на з'єднання букви з іншими буквами)

 Пальчикова гімнастика

VI. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

1 Гра "Вгадай букву"

Учні вгадують букву за першим елементом й дописують інші елементи.

2 Списування з дошки

- Спишіть. Підкресліть букви, між якими стоїть буква з ("зе").

Зірка, зошит, візок, морозиво, озеро, залізо.

 Фізкультхвилинка

3 Робота над загадкою

Нелегку я службу маю -

Мовчки дім охороняю.

Будь-хто в хату потрапля Без надійного... (замка).

В. Степанов

- Назвати слово-відгадку до цієї загадки вам допоможе спостережливість. Поміркуйте, що є в дверях кожного будинку або квартири? (Замок) На який звук починається слово? А зараз послухайте, яке значення може мати ще слово замок. (Слово-відгадка означає: пристрій для замикання дверей у приміщенні, застібка в намисті браслета, металева або пластмасова застібка для одягу, папок, портфелів.)

4 Вправа "Думай про наголос"

- Подивіться на речення, яке записане на дошці, і подумайте, в яких словах треба правильно поставити наголос. Прочитайте це речення вголос і поясніть, чому саме так ви визначили наголос.

Двері замку були на замку.

6 Складання речень за схемою

VII. Підсумок уроку

- Яку букву навчилися сьогодні писати?

- Чи важко було писати цю букву?

- Які слова з цією літерою ви писали?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2362 | Рейтинг: 0.0/0
Виражальні можливості силуетної форми. Виготовлення силуетних форм за допомог...
Українська народна казка «Колосок»
Вітальна листівка до дня матері
Додавання, віднімання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого додан...
Чим ми чуємо
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]