Урок 95 (письмо) Тема: Продовження теми попереднього уроку. Написання під диктовку слів з м'яким знаком у різних позиціяхМета: удосконалювати вміння дітей записувати слова і речення під диктовку, складати схеми до речень; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, мислення, інтелектуальні здібності, формувати навички самоконтролю; виховувати бережливе ставлення до природи; прищеплювати бажання пізнавати нове, бути освіченою людиною. Обладнання: картки літер; кросворди; предметні малюнки; зображення звірів; звукові моделі слів; картки із завданнями; робочий зошит. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Повідомлення теми уроку, мотивація навчальної діяльності Гуркочуть колеса, рейки дзвенять, В чарівному потязі діти сидять, Бажають навчитися гарно писати, Вправи виконувать, правила знати. Є у них мапа маршрутів до знань, Та треба докласти зусиль і старань! - Як ви вже здогадалися, сьогодні ми вирушимо в подорож, та на шляху нам треба буде виконувати завдання від лісових жителів, під час виконання яких ми закріпимо наші знання про роль м'якого знака, уміння правильно писати букви, поєднувати їх, правильно списувати з друкованого тексту та під диктовку. Отже, справ у нас багато, тож не будемо гаяти часу! III. Робота над матеріалом уроку 1 Каліграфічна хвилинка - Коли пишеться закритий м'який знак? - А коли - відкритий? 2 Гра "Допиши пару" До поданих на дошці великих літер учні дописують малі. 3 Гра "Впіймай звук" Окунь, лан, пень, ходить, лис, сталь, опеньки, горобець, маленький, береза. 4 "Квітка-алфавітка" - Доберіть слова з шести букв з м'яким знаком, який би стояв в кінці слова. (Липень, повінь, півень, камінь,ремінь,...) 5 Розгадування кросворда - Ми потрапили у казковий ліс. За пеньочком, під грибком, Сіли звірі всі рядком. Хто так швидко постарався, Від дощу тут заховався? 6 Звуковий аналіз слова олень Фізкультхвилинка 7 Робота в зошитах - Зайчик хоче побажати, щоб ви працювали на уроці. А як саме? Розшифруйте і запишіть: ЕБРОД, ЛЕСОЕВ. 8 Робота над прислів'ям (з елементами ейдетики) Писати - не язиком чесати. 9 Запис тексту під диктовку У Льоні нове пальто. Пальто красиве. А у Ніни сіра куртка. - Підкресліть слова, у яких написали м'який знак. Пальчикова гімнастика 10 Складання схем до речень 1-ша група - скласти схему до третього речення; 2-га група - скласти схему до першого речення; 3-тя група - скласти схему до другого речення. 11 Робота зі звуковими моделями - З тексту, який ми записали, підберіть слова до поданих моделей. IV. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 1 Робота за варіантами 1-й варіант - скласти речення зі словом бурулька; 2-й варіант - скласти речення зі словом опеньки; 3-й варіант - скласти речення зі словом кінь; 4-й варіант - скласти речення зі словом кульбаба. 2 Робота на картках - З'єднайте слова у стовпчиках лініями. Свистить грім Гуркотить сніг Рипить мороз V. Підсумок уроку - Що сьогодні робили на уроці? - Що вдалося найкраще? - З чим виникли проблеми? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1683 | |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Правила поведінки за столом |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
Всього коментарів: 0 | |