Урок 85 (читання) Тема: Продовження засвоєння звуків [д], [д'], букв Д, д ("де")Мета: продовжити роботу над засвоєнням букв Д, д ("де"), звуків [д], [д']; удосконалювати вміння складати речення з поданими словами; розвивати мислення, увагу та мовлення учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи. Обладнання: мікрофон; картки для складання звукових моделей; картки з буквами д, а, е, о, і, е, и. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати букву д ("де"), щоб краще читати буквосполучення, слова з цією буквою. III. Актуалізація опорних знань - Пригадайте, скільки звуків може позначати буква д ("де")? - Які це звуки? 1 Виділення звуків зі скоромовки Дим у Діми в домі - десь лунає гомін. Ой ходім туди, ходім, рятувати Дімин дім. 2 Впізнавання звуків [д], [д'] у заданих учителем словах (на початку, в середині, у кінці слова). Виявлення слів, у яких відсутні ці звуки - Діти, приготуйте долоні. Я буду називати слова. Якщо у них є звук [д] або [д'] на початку слова,- то плескає перший ряд, якщо у середині - другий ряд, якщо в кінці - третій ряд. Дерево, лід, помідор, огірок, сад, диван, лист, будинок, мед, хліб, діжка, мак, одяг, жолудь, димар. 3 Складання звукових схем слів жолудь і димар - Складіть звукові моделі слів жолудь і димар за допомогою карток. / / -0-0= 1 0 1 0 1 4 Добирання слів з буквою д ("де") (метод "Мікрофон") Учні передають мікрофон, називаючи слово з буквою д. Необхідно стежити за тим, щоб слова не повторювались. 5 Складання складів з буквою д ("де") Учням роздаються картки з буквами д, а, о, у, е, і, и. - Назвіть букви, що лежать перед вами, (д, а, о, у, е, і, и) - Назвіть букви, які позначають голосні звуки, (а, о, у, е, і, и) - Які звуки може позначати буква д ("де")? (Буква д ("де") може позначати два звуки: твердий [д] і м'який [д'].) - Утворіть склади з приголосного та голосного звуків. (да, до, ду, де, ді, ди) - Скільки складів ви утворили? (6) - Утворіть склади з голосного та приголосного (ад, од, уд, ед, ід, ид). ● Фізкультхвилинка 6 Читання слів з дошки садівник Данило помідор сад 7 Робота над словами - Що спільного у всіх цих словах? (Буква д ("де" )) - Яке слово найкоротше? (Сад) - Яке слово найдовше? (Олександр) - Прочитайте слова, у яких буква д ("де") позначає м'який звук [д']. (Діти, садівник) - Прочитайте імена. (Данило, Олександр) - Яке слово підходить до цієї звукової моделі? Дятел до дупла добрався, довгоносик там сховався, В дірку дятла дзьоб заліз - доктор наш рятує ліс. діти дерево диван Олександр -0-0-0 (Данило) IV. Робота за Букварем Фізкультхвилинка По дорозі йду додому, Все з дитинства тут знайоме: Деревина-дуб стоїть, В небо сивий дим летить, У дворі гуляють діти, В дім дверцята неприкриті: Дім запрошує ласкаво: Тут і деруни, і кава, Добрі люди проживають, Про добробут вони дбають. V. Підсумок уроку - Сьогодні на уроці ви добре попрацювали: читали склади і слова з буквою д ("де"); швидко і правильно відповідали на запитання та виконували завдання; довели, що знаєте, як дбати про природу, а саме - дерева. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1477 | |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Птахи |
Бджілка мала, та й та працює |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Всього коментарів: 0 | |