Урок 86 (письмо) Тема: Повторення вивчених букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв'язного мовленняМета: закріпити знання учнів про букви; удосконалювати вміння учнів писати букви, склади та речення під диктовку; розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати уважність, охайність, бережливе ставлення до природи. Обладнання: конверт із завданнями; каса букв; картка-зразок написання рукописної букви в; картки-анаграми; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці я пропоную вам зіграти у гру "Що? Де? Коли?". Наш клас сьогодні гратиме проти жителів лісової долини, які хочуть перевірити ваші знання та вміння. III. Робота над матеріалом уроку Завдання 1. Гра "Буква заблукала" - Перше завдання: ви маєте виправити помилки, яких припустилися учні лісової долини. На магнітній дошці: o Букви, що позначають голосні звуки: ОСУ М А. o Букви, що позначають приголосні звуки: Л КІР Т. Учні виправляють помилки, вставляють букви на місце. Завдання 2. Повторення гігієнічних правил письма - Наступне завдання - від лікаря, який хоче дізнатися, чи правильно ви сидите за партою: чи рівна у вас спинка, чи стоять ноги на підлозі? Чи правильно лежить зошит? Візьміть ручку. Скількома пальцями ви її тримаєте? Завдання 3. Каліграфічна хвилинка - Наступне завдання - від учителя лісової школи. Воно таке: пропишіть букву, яка є спільною для слів: ставок, вікно і слива, (в) - Рядкова буква в ("ве") складається з двох елементів: верхньої петлі й овалу. Алгоритм написання рядкової букви в ("ве") 1. Починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії -? 2. Ведемо з нахилом угору -? 3. Заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією ліворуч і ведемо довгу пряму вниз до себе -? 4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч -? 5. Торкаємося нижньої рядкової, ведемо, заокруглюючи, угору до верхньої лінії робочого рядочка, де, торкнувшись її, заокруглюємо ліворуч -? 6. Закінчуємо писати біля першого елемента - Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і. Завдання 4. Розгадування анаграм - Наступне завдання - від працівників друкарні, які надіслали нам анаграми. Здогадайтесь, які слова зашифровані. ЛТІО СТКІА РСАО КСРОА ПРСОО ВКНІО РНКАО (Літо, сітка, вікно, косар, просо, роса, ранок) Завдання 5. Запис букв під диктовку - Ви довели, що вмієте розгадувати ребуси, писати букву в ("ве"). Покажіть, що ви добре пишете й інші букви. Запишіть букви: л, с, а, і,р, т, в, и, к. Завдання 6. Гра "Хто більше?" - Утворіть слова, використовуючи букви, які ви записали. (Стіл, лавка, віл, сітка, кіт, ліс, рис) Фізкультхвилинка Завдання 7. Письмо складів під диктовку - Наступне завдання - це незвичайні склади, які ви маєте записати під диктовку. Візьміть ручки. Починаємо писати: во ли сі но ра но. - Якщо ви правильно все записали і не пропустили жодного складу, то ви зможете прочитати п'ять двоскладових слів, утворених з першого і другого складів, з другого і третього складів... Назвіть ці слова. (Воли, лисі, сіно, нора, рано) Завдання 8. Відгадування загадок і запис слів-відгадок - Ще одне завдання - це загадки із загадкового будинку. Відгадайте їх і запишіть слова-відгадки. o Він дрімучий та темний, Завжди ріс він і росте, Не загляне тепле сонце Крізь гілля його густе. - Що це? (Ліс) o Хоч бачить він погано, Але копа старанно. Під землею вирив хід Сліпкуватий сірий... (кріт). o Відкриваються щоночі Величезні її очі. Землю темрява вкрива - Полювать летить... (сова). o Здивувалась дітвора: "Це тварина чи гора? Як же їсть він, як він п'є?" А для цього хобот є! (Слон) - Прочитайте слова, які ви записали. - Яке слово зайве? Чому? Фізкультхвилинка Завдання 9. Письмо речення під диктовку - Наступне завдання - від садівника. Запишіть речення. Тарас полив липку влітку. - Чому ми мусимо дбати про дерева? - Розкажіть, як ви дбаєте про рослини. IV. Підсумок уроку - Згадайте, що робили сьогодні на уроці? - Сьогодні ви добре впорались з усіма завданнями і продемонстрували міцні знання і гарні вміння. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2990 | |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Всього коментарів: 0 | |