Урок 88 (письмо) Тема: Закріплення знань учнів про вивчені букви. Списування з друкованого текстуМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас дітей, вміння записувати слова і речення під диктовку; закріплювати навички писати рядкові та великі літери, поєднувати їх у словах і реченнях під диктовку, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, увагу, пам'ять, образне мислення та мовлення; виховувати охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення до природи, почуття відповідальності за збереження довкілля. Обладнання: зображення Буратіно; фішки-золоті ключики; картки із завданнями; предметні малюнки: літак, капуста, автобус, морква; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань - До нас в гості завітав Буратіно. Ви ж знаєте хто це? Так, це казковий герой, якого тато Карло направив до школи вчитися. Але з ним сталася пригода, під час якої він розгубив всі літери з Букваря. Допоможемо йому їх позбирати? 1 Повторення знань учнів про звуки та букви - На які групи поділяються звуки? (Голосні та приголосні) - Чим голосні звуки відрізняються від приголосних? (Голосні звуки вимовляються без перешкод, а при вимові приголосних звуків є перешкоди: зуби, губи, язик.) - Якими буквами позначаються голосні звуки? (а, о, у, и, і, е) - Які букви, що позначають приголосні звуки, ви вивчили? (в, д, к, л, м, н, п,р, с, т) - Нашому гостеві сподобалося те, як ви швиденько впоралися з його завданням, а тому він захотів ще побачити, як вони правильно пишуться і чи гарно це у вас виходить. Тож, перед тим, як почати виконувати завдання, слід повторити правила, яких потрібно дотримуватися на письмі. 2 Повторення гігієнічних правил письма 3 Каліграфічна хвилинка 1) Письмо букв, що позначають голосні звуки. 2) Письмо букв, що позначають приголосні звуки. 3) Письмо буквосполучень: Бу, ур,ра, ат, ті, ін, но. - Які буквосполучення ми написали з верхнім з'єднанням? - Назвіть буквосполучення із середнім з'єднанням. - Назвіть буквосполучення з нижнім з'єднанням. 4 Письмо слів (запис слова Буратіно) III. Повідомлення теми і завдань уроку - Я думаю, ви вже здогадалися, що сьогодні на уроці ми з вами повторимо всі звуки і букви, якими вони позначаються, та будемо виконувати багато цікавих вправ. А за кожне правильно виконане завдання Буратіно вам даватиме фішки - золоті ключики, і в кінці уроку ми побачимо, хто найкраще знає вивчені нами раніше букви. IV. Робота над матеріалом уроку 1 Бесіда за матеріалом уроку читання - Про що ми говорили на уроці читання? - Який текст ми прочитали? - Саме так. А ви пам'ятаєте, яка гарна була "галявина" у подруги Буратіно - Мальвіни? - А як можна перетворити пустир на чудовий та затишний парк? 2 Словниковий диктант Парк - великий сад або гай для прогулянок з алеями, квітниками, а також з обладнанням для відпочинку і розваг. Пустир - незабудоване, запущене місце. Запис слів під диктовку: парк, пустир, ставок. - Поставте у словах наголос. 3 Звуко-буквений аналіз слова пустир Фізкультхвилинка 4 Списування з карток - Прочитайте. Спишіть, вставляючи замість пропусків потрібні літери, підкресліть їх. 1-й варіант Пасіка у по..і. У лісі ли..и. Пилип сі., коло вули..ів. 2-й варіант Ні..а по..ола і співала. Сла..ко косив.. ..ама сапала. Перевірка - в парах, взаємоперевірка. 5 Складання речення зі слів для довідок за схемою Слова для довідок: кватирка, ворота, влітку, б Словникова робота - Хто знає, що таке кватирка? Кватирка - шибка у вікні, вставлена в раму, яку можна відчиняти для провітрювання приміщення. Пальчикова гімнастика V. Закріплення та систематизація знань 1 Випишіть слова, що відповідають звуковим моделям. Аліна, коні, трава, мамі, дині, слива, зорі, опіка, ступа, Еріка / / / -о-о -0=0 0=0-0 2 Спишіть слова. Підкресліть букви, що позначають голосні звуки Родина, понеділок, середа, дерево, весна, село, літо, квітка, осінь 3 Спишіть слова. Підкресліть букви, що позначають тверді приголосні звуки Став, коник, вудка, роса, театр, скатертина, сніданок 4 Малюнковий диктант. Звуковий аналіз слів Літак, капуста, автобус, морква - Як можна погрупувати ці слова? - В одну колонку запишіть слова - назви овочів, а в другу - слова - назви транспортних засобів. - Складіть речення з одним із цих слів. VI. Підсумок уроку Підрахунок фішок та визначення кращого знавця вивчених букв. - Правопис яких букв ми повторили сьогодні на уроці? - Що виконували? - Із яким завданням впоралися легко? - Під час виконання яких завдань виникли труднощі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3636 | |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Всього коментарів: 0 | |