Показано матеріалів: 241-250
Урок 84 (письмо) Тема: Письмо великої букви Д ("де"). Поєднання букви д ("де") з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Опис дятлаМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, зіставляти кількість звуків та букв у словах, складати речення за схемою; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, пам'ять дітей; виховувати в дітей охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення до природи, почуття відповідальності за збереження довкілля. |
Урок 83 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви д ("де")Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви д ("де"), писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати в дітей логічне мислення, увагу, пам'ять, зв'язне мовлення; виховувати охайність при письмі. |
Урок 82 (читання) Тема: Звуки [д], [д']. Позначення їх буквами Д, д ("де"). Робота з дитячою книжкою. В. А. Симоненко "Подорож у країну Навпаки"Мета: ознайомити учнів з буквами Д, д ("де"), з їх алфавітною назвою та звуковим значенням; розвивати навички читання; виховувати у дітей самостійність та бажання допомагати іншим. |
Урок 81 (письмо) Тема: Письмо великої букви? Закріплення правопису великих буквМета: вчити учнів правильно писати велику букву Е, удосконалювати навички списувати з друкованого тексту; розвивати мислення учнів, площу зорового сприймання; виховувати охайність при письмі, дотримання норм каліграфічного письма. |
Урок 80 (читання) Тема: Закріплення знань про звук [е]; букви Е, еМета: закріпити знання учнів про букви Е, е; розвивати мислення, фонетичний слух, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов учнів до рідного міста (села). Обладнання: метелик; конверт із завданнями для роботи у парах; малюнок до кросворда; зображення букв; мішечок, у середині якого пенал, ручка, олівець, мило, серветка, вата, конверт, папір та перо; картки для індивідуальної роботи. |
Урок 79 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви е, складів та слів із неюМета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви е, писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати мислення, площу зорового сприймання, мовлення учнів, уважність; виховувати доброзичливість, охайність при письмі. |
Урок 78 (читання) Тема: Звук [е]. Позначення його буквами Е, еМета: ознайомити учнів з літерою е, її звуковим значенням; розвивати мислення, увагу, інтелектуальні здібності учнів; виховувати гуманні почуття. |
Урок 77 (читання) Тема: Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту "Котик і Півник"Мета: повторити та закріпити знання учнів про вивчені букви; розвивати усне мовлення, спостережливість, уяву та мислення учнів, виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 76 (письмо) Тема: Письмо великої букви Т ("те")Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру великої букви Т ("те"), писати її в рядках зошита та у словах із нею; розвивати фонематичний слух, увагу та мислення учнів; виховувати самостійність, доброзичливість. |
Урок 75 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Т, т ("те"), їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. 0. Кізим "Маленька читаночка"Мета: закріпити знання учнів про звукове значення букв Т, ш ("те"); розвивати мислення, пам'ять, увагу учнів; виховувати доброзичливість, повагу до однокласників. |