Урок 77 (читання) Тема: Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту "Котик і Півник"Мета: повторити та закріпити знання учнів про вивчені букви; розвивати усне мовлення, спостережливість, уяву та мислення учнів, виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: зображення трьох шапок зі звуковими моделями; ребуси; картка "Кут зору", малюнки для складання розповіді; анаграми; маски котика, півника і лиски. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Жителі іншої планети попросили провести їм екскурсію (оскільки наші гості уявні, то і подорож буде уявною). III. Робота над матеріалом уроку 1 Гра "Плутанина" - Спочатку нашим друзям про життя на Землі почав розповідати хлопчик Вітя, але він трохи заплутався. Виправте його помилки. Геть усе, усе на світі Переплутав хлопчик Вітя. Каже: "Діти вчаться в полі, А комбайн працює в школі. Всіх людей стрижуть в лікарні, 1 лікують в перукарні. Ми книжки берем в аптеці, Ліки - у бібліотеці". 2 Аналіз звукової моделі слова шапка - Перед початком нашої подорожі необхідно вдягти шапку-невидимку. Справжня - це та, на якій написана схема до слова шапка. От який Вітьок дивак! Ти ж бо знаєш - це не так! Діти, звісно, вчаться в... (школі), А комбайн працює в... (полі). Ми лікуємось в... (лікарні), А стрижемось в... (перукарні). Ліки беремо в... (аптеці), А книжки - в... (бібліотеці). -о-о- 3 Повторення вивченого про звуки - Молодці, ви дуже швидко виконали завдання, але інопланетяни так і не зрозуміли, що означають ці риски та крапки. Поясніть їм. - Що на схемі позначається рискою (-)? (Твердий приголосний) - Які тверді приголосні звуки ви знаєте? ([в], [к], [л], [м], [н],[п ]...) - Що на схемі позначається крапкою (о)? (голосний звук) - Які голосні звуки ви знаєте? ([а], [и], [о], [і], [у]) - Що на схемі позначається двома рисками (=)? (М'який приголосний звук) - Які м'які приголосні звуки ви знаєте ([л'], [с'], [н'], [тп'],...) 4 Відгадування загадки - Молодці, одягаємо шапку і вирушаємо... У густий, дрімучий, темний, Споконвічний він росте, Не проб'ється навіть сонце Крізь гілля його густе. - Що це? (Ліс) Словникова робота Дрімучий - дуже густий та непрохідний ліс. Споконвічний - який існує з найдавніших часів, постійний, вічний. Крізь гілля - крізь гілки (віти) дерев. 5 Розгадування ребусів - Подивіться, які дивні листочки на деревах! Так це ж ребуси. Покажіть, як необхідно їх розв'язувати. (Родина, актриса, косар, рак, кіт) - Що необхідно робити, щоб ліс залишався гарним? Фізкультхвилинка Ми садили ліс у полі - І дубочки, і тополі, І осику, і ліщину, І червону горобину. Виростай, наш ліс могучий, Піднімайсь під самі тучі... б "Кут зору" Лиш хоробрих та завзятих, Гір любителів затятих, Вирішили ми зібрати, Бо чекають нас Карпати. Йде в похід наш 1-А, Веселиться дітвора. 7 Читання анаграм - Ми потрапили до зоопарку. Використовуючи підказки, назвіть тварин, які живуть в зоопарку. ЛСОН, ИЛС, КРКУА, ВВКО, ВРНОО, ВПАМА, ЛІВ (Слон, лис, курка, вовк, ворон, мавпа, віл) - Які ще звірі можуть жити в зоопарку? Фізкультхвилинка На болоті журавель Цілий день збирав щавель. Назбирав собі на борщ, Та якраз вперіщив дощ, І щавель знесла водиця,- Без борщу лишилась птиця, З того часу журавель Сирим жує щавель. 8 Читання тексту "Котик і Півник" - І остання наша зупинка - це театр. Розгорніть підручники. Прочитайте і скажіть, хто ставив виставу. " Вибіркове читання. - Хто ставив виставу? - Прочитайте імена дітей. - Прочитайте речення: кого грав Тимко у виставі. - Прочитайте, де стояла Лиска. - Прочитайте слова Лисички. - Прочитайте слова Півника. - Як ви думаєте, куди пішов Півник? 9 Інсценізація казки "Котик і Півник" Троє учнів одягають маски Котика, Півника і Лиски. o Котик прощається з Півником і йде до лісу по дрова. o Лиска вмовляє Півника вийти на подвір'я. o Півник відповідає Лисичці та вказує на Кота. IV. Підсумок уроку - Мешканці іншої планети вдячні вам за допомогу, їм дуже сподобалась подорож. Вони були вражені вашим розумом, уважністю та бережливим ставленням до природи. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1911 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Звірі |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Всього коментарів: 0 | |