Урок 80 (читання) Тема: Закріплення знань про звук [е]; букви Е, еМета: закріпити знання учнів про букви Е, е; розвивати мислення, фонетичний слух, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов учнів до рідного міста (села). Обладнання: метелик; конверт із завданнями для роботи у парах; малюнок до кросворда; зображення букв; мішечок, у середині якого пенал, ручка, олівець, мило, серветка, вата, конверт, папір та перо; картки для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Діти, сьогодні до нас на урок прилетів метелик. Він приніс завдання, щоб перевірити, як ви навчаєтесь у школі та чи добре ви знаєте букви. III. Робота над матеріалом уроку 1 Гра "Буква заблукала" На дошці - запис: Голосні а, о, м, к, и. Приголоснір, е, пг, і, с. Учні повинні визначити, які букви слід поміняти місцями. 2 Гра "Знайди букву" - Наступне завдання - це малюнок, на якому заховались букви. Спробуйте їх знайти! (Е, И, К,А, Т, О, В, С, Н, Л) - Назвіть голосні. (е, а, и, о) - Назвіть приголосні, (в, к, л, с, н, пі) 3 Складання слів - Які слова можна скласти, використовуючи ці букви? (Літо, сито, сон, село, кит, слон, весло, лис, лист) 4 Розгадування кросворда (за предметними малюнками) 1 м А к 2 В Е С л 0 3 т 0 р Т 4 В Е с Е Л к А 5 л І т А К 6 С л и в А 7 К и Т - Яке слово утворилось? (Метелик) 5 Звуковий аналіз слів зі звуком [е] Учитель читає загадки. Учні відгадують їх і за допомогою фішок будують звукові моделі слів-відгадок. o Хижий звір у хащах спить, Як зареве, як загарчить - Листя осипається з дерев! Хто ж це? Відгадали?.. (Лев) o Хто на своїй голові ліс носить? (Олень) o В'ється, стука молоток, Поправляє нам садок. (Дятел) Фізкультхвилинка Пташка високо літає, Зайчик високо стрибає, Тихо лис десь пробіжить, їжачок в траві сидить. Десь в барлозі спить ведмідь, Всіх звіряток цих любіть. б Гра "З'єднай слова" (робота у парах) - На кожній парті - конверт, у якому картки зі складами. Утворіть з них слова. (Село, літо, поле, море, роса) - Який звук спільний для всіх цих слів? ([о]) - Прочитайте слова у яких є буква е. 7 Гра "Добери слово" - Доберіть слова, що починаються частиною теле-. (Телевізор, телефон, телеграма, телеграф, телескоп, телебачення) Словникова робота Телеграф - апарат, який приймає та передає повідомлення за допомогою дротів, радіо чи оптичних засобів. Телеграма - повідомлення, лист чи інформація, які передаються засобами телеграфного зв'язку. Телескоп - прилад для спостереження за небесними світилами. 8 Гра "Чарівний мішечок" - У мішечку є предмети. Ви повинні відгадати, що це за предмет, лише за допомогою дотику та сказати, чи є у цьому слові звук [е]. (Пенал, ручка, олівець, мило, серветка, вата, конверт, папір та перо) 9 Самостійна робота на картках (Гра "Чарівні клітинки") - Напишіть у порожні клітинки букви так, щоб у рядочках і у стовпчиках можна було прочитати слова: роса, осел, село, алое. Фізкультхвилинка Скаче дощик по долині - Зупинився на стежині... Із сонечком подружився - У веселку перелився. Літній дощик молоденький - Веселочка веселенька. Ходять разом по діброві - Мостять мости чорноброві. IV. Робота за Букварем V. Підсумок уроку - Молодці, метелик дуже задоволений вами, ви добре виконали всі його завдання: ви довели, що добре мислите, гарно читаєте, а найбільше йому сподобалось ваше ставлення до рідного міста (села). Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1786 | |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Всього коментарів: 0 | |