Урок 84 (письмо) Тема: Письмо великої букви Д ("де"). Поєднання букви д ("де") з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Опис дятлаМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, зіставляти кількість звуків та букв у словах, складати речення за схемою; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, пам'ять дітей; виховувати в дітей охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення до природи, почуття відповідальності за збереження довкілля. Обладнання: картки з друкованими та рукописними буквами; предметні малюнки; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1 Бесіда - Яку букву ви вивчали на минулому уроці? - Які звуки вона позначає? - Пригадайте, які з вивчених букв позначають голосні, приголосні звуки? 2 Гра "Впіймай звук" У порожньому дуплі Дятел мешкав у теплі Й дуб довбав, як долотом, Своїм довгим тонким дзьобом. 3 Гра "Знайди пару" (друковані та рукописні букви) - Яка буква залишилась без пари? - Напишіть на дошці їй пару. 4 Робота за предметними малюнками Дерево, двері, дрова, дім, дітвора. Діти називають предмет, зображений на малюнку, слово ділять на склади, на дошці записують склад з буквою д ("де"). 5 Повторення вивченого на уроці читання напам'ять висловлювання - Буква д ("де") на письмі може позначати два приголосних звуки: твердий [д] і м'який [д']. III. Повідомлення теми та завдань уроку 1 Слухання вірша Данилко, Дмитрик і Дарина Дерева садять у долині. Один дубок і десять кленів,- Хай буде світ увесь зелений. С. Чугай 2 Робота над змістом вірша - Хто садив дерева в долині? (Данилко, Дмитрик і Дарина) - Що означають ці слова? (Імена дітей) - З якої букви вони повинні друкуватися і писатися? (З великої букви "де") - Отже, сьогодні на уроці ми навчимося писати велику букву "де", склади, слова з нею та будемо виконувати багато цікавих вправ. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування та порівняння друкованої літери з відповідною їй рукописною, з раніше вивченими літерами 2 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма. o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Як тримати ручку під час письма 3 Показ і пояснення вчителем написання букви на дошці - Велика буква Д ("де") складається з двох елементів: довгої прямої лінії з горизонтальною петлею і правого великого півовала. Алгоритм написання великої букви Д ("де") 1. Починаємо писати від верхньої міжрядкової лінії довгу пряму лінію вниз на себе -? 2. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо ліворуч і трішки вгору -? 3. Заокруглюємо праворуч униз, перетинаючи довгу лінію -? 4. Торкаючись нижньої рядкової лінії на відстані, яка дорівнює ширині робочого рядка, заокруглюємо вгору -? 5. Ведемо до верхньої міжрядкової лінії -? 6. Не доходячи до верхньої міжрядкової лінії, повертаємо вліво, торкаючись початку першого елемента -? 7. Закінчуємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії зліва від прямої на відстані, що менша за ширину робочого рядка 4 "Письмо" у повітрі 5 Пальчикова гімнастика 6 Робота в зошиті 1) Письмо букви по пунктирах зразка, потім - самостійно до кінця рядка. 2) Письмо складів і слів (звертається увага на з'єднання букви з іншими буквами). Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 1 Робота над малюнком у зошиті (штрихування) 2 Робота над загадкою - Якого розміру пташка? - Який у нього дзьоб? - Яка шапочка на голівці? - Якого кольору крильця? - Якої форми тулуб? - Який у нього хвіст? - Чи подобається вам цей птах? (Варіанти відповідей учнів.) 2 Складання дітьми опису дятла 3 Складання речень зі словом-відгадкою за схемою VII. Підсумок уроку - Яку букву навчилися сьогодні писати? - Чи складно було писати цю букву? - Які слова з цією літерою ви писали? - Опис якої пташки складали? - Хто може ще раз описати дятла? o Вірно людям я служу, їм дерева стережу, Дзьоб міцний і гострий маю, Шкідників їм добуваю. (Дятел) - Давайте поглянемо, який він. Учитель демонструє картинку із зображенням дятла. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3069 | |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Всього коментарів: 0 | |