Урок 75 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Т, т ("те"), їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. 0. Кізим "Маленька читаночка"Мета: закріпити знання учнів про звукове значення букв Т, ш ("те"); розвивати мислення, пам'ять, увагу учнів; виховувати доброзичливість, повагу до однокласників. Обладнання: малюнок до гри "Які букви сховались"; зображення тигра, кота, собаки, троянди, маку, тюльпана, листа, олівця, будинку; картки до гри "Поверни букву на місце"; картки для індивідуальної роботи учнів; книжка 0. В. Кізима "Маленька читаночка". ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів Гра "Які букви сховались" - Діти, сьогодні Пізнайко надіслав нам фото країни, де живуть букви. Допоможіть йому знайти букви на фото. - Які голосні букви є на фото? (а, і, о) - А приголосні? (п, в, т, к) - Яка буква сховалася за маленьким деревцем? (т "те") III. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні ми продовжимо вивчати букву т ("те"), читатимемо слова та речення з нею. IV. Робота над матеріалом уроку 1 Гра "Добери малюнок до букви" - Але перед цим доведіть мені, що ви знаєте, у яких словах є буква /7і. Із малюнків на дошці виберіть ті, у яких є буква т ("те"). (Тигр, кіт, собака, троянда, мак, тюльпан, лист, олівець, будинок) 2 Добирання слів - А у яких ще словах є буква т ("те")? (Ластівка, театр, сітка, стілець, тато, тісто, стіл, тарілка) 3 Гра "Поверни букву на місце" - Молодці, ви добре знаєте слова з цією буквою, а чи зможете ви знайти місце у слові для букви? Я показуватиму вам слово без букви т ("те"). Ваше завдання - правильно назвати слово вже з цією буквою і сказати, де вона має стояти: на початку, в середині, в кінці слова. ки_, _аксі, лі_о, кі_, _ри (кит, таксі, літо, кіт, три) Фізкультхвилинка Три лисички, три сестрички Миють лапки, миють личка. Не виводить тато-лис їх невмитими у ліс. 4 Самостійна робота учнів на картках - Нагадайте, які звуки позначає буква т ("те") на письмі. - У кожного з вас є картка із завданням. Ви маєте поєднати малюнок зі звуковою схемою. Взаємоперевірка з дошки в парах (двоє учнів із різних варіантів пояснюють виконання завдання, учитель поєднує малюнок зі схемою на дошці.) V. Робота за Букварем Фізкультхвилинка Потемніли крони сосен, Тихо сіються дощі, Оголила тепла осінь І дерева, і кущі. VI. Робота з дитячою книжкою 1 Читання учителем тексту "До баби по сіль" - Розгорніть книжку, яку ви отримали сьогодні, на сторінці 41 (4 та 1). - Унизу знайдіть текст "До баби по сіль". Це не просто назва тексту, це - назва гри. Послухайте і скажіть, як грати в гру "До баби по сіль". Доки я читаю, ви слідкуєте. (Учитель читає текст.) 2 Бесіда за змістом тексту - Які правила гри? 3 Вибіркове читання тексту (читання діалогу: учні читають слова, які необхідно сказати) 4 Гра "До баби по сіль" (учні грають у гру) 5 Підсумок гри - Хто не боїться псів? - Що слід пам'ятати під час гри? VII. Підсумок уроку - Що ви робили сьогодні на уроці? - Що найбільше сподобалося на уроці? - Яка буква гостювала у нас? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2053 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Чим ми чуємо |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |