Урок 81 (письмо) Тема: Письмо великої букви? Закріплення правопису великих буквМета: вчити учнів правильно писати велику букву Е, удосконалювати навички списувати з друкованого тексту; розвивати мислення учнів, площу зорового сприймання; виховувати охайність при письмі, дотримання норм каліграфічного письма. Обладнання: зразки друкованих і рукописних букв; картка для утворення складів; картки для вправи "Нарівні квадрати"; фішки для складання звукових моделей слів; робочий зошит. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ви навчитесь писати велику букву Е, дізнаєтесь, з яких елементів вона складається, закріпите вміння писати букви. III. Актуалізація опорних знань 1 Утворення складів типу злиття - Утворіть склади і прочитайте їх. - Утворіть склади і прочитайте їх. 2 Вправа "Чарівні квадрати" - Прочитайте слова у рядках і стовпчиках. В 0 в К 0 с Е Л в Е Н А к л А С П л О В л І с И 0 с Е л в и Л А Словникова робота Плов - страва з вареного рису і шматочків м'яса або риби. Вила - знаряддя праці з довгими зубами на держаку, використовується для піднімання, розтрушування сіна та соломи. Вена - кровоносна судина, яка несе кров з різних частин тіла. IV. Показ зразка рукописної літери у сітці зошита - Подивіться: це велика рукописна буква Е. - Чи схожа вона на друковану? V. Аналіз графічної будови з переліком елементів - Велика буква ? складається з двох лівих півовалів: верхнього меншого і нижнього більшого. VI. Засвоєння конфігурації літери Алгоритм написання великої букви Е 1 "Письмо" учнями у повітрі з орієнтацією на показ учителя (стоячи спиною до класу) під рахунок і-раз, і-два-і. 2 Аналіз зразка букви в навчальному зошиті (з друкованою основою) VII. Вправи з письма 1 Обведення елементів літери за поданим у зошиті пунктиром Пальчикова гімнастика 2 Обведення літери за поданим у зошиті пунктиром 3 Звуко-буквений аналіз слів-відгадок з побудовою схем фішками і викладанням з букв розрізної азбуки o Дощ пройшов, через ставок Перекинувся місток. Кольорів у ньому сім, Він подобається всім! (Веселка) o Тане сніжок. Оживає лужок. День прибуває. Коли це буває? (Восени) 4 Письмо трьох літер (самостійно). Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок 5 Дописування рядка літери 6 Складання речень за схемою - Складіть за схемою речення про дерева. (.Виросло чудове дерево. Стоїть високе дерево. Лісничий посадив дерево. Ялинка - вічнозелене дерево.) 7 Письмо речення У селі весна. Фізкультхвилинка 8 Читання та списування речень з рукописного тексту 9 Добирання імен, які починаються буквою Е - Ви навчилися писати велику букву Е, отже, ви зможете написати імена, які починаються буквою Е. (Едуард, Еммануїл, Елла, Ельвіра) VIII. Підсумок уроку - Яку букву навчилися писати? - Що ми ще робили сьогодні на уроці? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2053 | |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Українська народна казка «Колосок» |
Всього коментарів: 0 | |